Motorhispania RX 50
Motorhispania RX 50
motoren vil ikke starte når jeg kjører startmotorn,det er nytt batteri,så han surrer lett rundt. Hvis jeg triller den i gang så starter den med en gang. Motorn er trimmet. prøvde med startspray uten att det nyttet,
-
Re: Motorhispania RX 50
Så ja, den er trimmet..stig wrote:Motorn er trimmet.
Yamaha Neos -
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
rx
det kan oxo være at bensin pumpa/krana ikke virker som den skal.
hadde samme problemet selv på min og det hjalp å bytte den. så det er jo noe du kansje skulle finne ut. det gjør du ved å ta av begge slingene og kjøre den på startern. da skal det komme bensin i pulser.
hadde samme problemet selv på min og det hjalp å bytte den. så det er jo noe du kansje skulle finne ut. det gjør du ved å ta av begge slingene og kjøre den på startern. da skal det komme bensin i pulser.

det ser ut til at alt virker som det skal, bortsett fra starterens overføring til svinghjulet eller hva den drar igang. bytt gjerne stiftene. (mener på at kanskje de er gåen)
har ingenting med bensinkran osv å gjøre når sykkelen starter helt fint når du starter på giret.
har ingenting med bensinkran osv å gjøre når sykkelen starter helt fint når du starter på giret.

Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
mh
hmmm?
nei da veit ikke jeg
for min oxo var sånn men jeg bytta krana og da starta den lett.
men før jeg gjorde det så måtte jeg bare dytte en halv meter og da starta den uten prob uansett hvor kaldt det var
men det kan jo være noe annet da uten at jeg skær si det er krana men hørtes ut som slik min var...men det er jo som du sier det kan jo være startern eller overføringa. men vet du hvor man kan få tak i samme fram lylt som peugot xr6 har? jeg har sett på både mc-deler og cresh'n burn men finner den ikke..hmmm? lyset på rx'en er jo lik null
nei da veit ikke jeg
for min oxo var sånn men jeg bytta krana og da starta den lett.
men før jeg gjorde det så måtte jeg bare dytte en halv meter og da starta den uten prob uansett hvor kaldt det var
men det kan jo være noe annet da uten at jeg skær si det er krana men hørtes ut som slik min var...men det er jo som du sier det kan jo være startern eller overføringa. men vet du hvor man kan få tak i samme fram lylt som peugot xr6 har? jeg har sett på både mc-deler og cresh'n burn men finner den ikke..hmmm? lyset på rx'en er jo lik null
Generelt alle sykler med el-start som blir hardt trimmet med større sylinder osv, får problemer med å starte ved å bruke el-starten. Det er fordi at startmotoren er svak, den er ikke beregnet på så mye motstand/komp! Må bare venne deg til å trille den i gang.
Det eneste som kan hjelpe litt; Kjøpe ny tennspole og batteri.
Det eneste som kan hjelpe litt; Kjøpe ny tennspole og batteri.