Årets første tur
- indianeren
..æsj..gikk tom for gass på sveiseapparatet...så da fikk jeg ikke laget ferdig adapter til luftfilteret..(har byttet forgasser)..
Men har kjørt litt sportsbil i helgen.. og det er jo nesten like bra:)
Uansett..så vil jeg helst bli kvitt litt salt og støv før jeg begynner kjøre motorsykkel.. det er glatt og grisete ute nå..
fikk kjørt noen runder på parkeringsplassen da...men forgasseren prøvde svelge buksa noen ganger..
Men har kjørt litt sportsbil i helgen.. og det er jo nesten like bra:)
Uansett..så vil jeg helst bli kvitt litt salt og støv før jeg begynner kjøre motorsykkel.. det er glatt og grisete ute nå..
fikk kjørt noen runder på parkeringsplassen da...men forgasseren prøvde svelge buksa noen ganger..

Jess, jeg tok Banditen ut på årets første luftetur i helgen også. Oh my gaaaaaaaaaad så deilig!! Hadde nesten glemt rusen av å kjøre sykkel på tørre veier i 10 grader pluss. Ble overasket over hvor fort jeg "kom inn i det" igjen, hadde trodd jeg skulle være mer rusten og nervøs etter en lang vinter. Det som er trist er at jeg nettopp har lagt ut Banditen for salg, så den forsvinner vel snart. Det som er digg er at jeg henter Ninjaen nå på søndag, gleder meg sinnsykt nå. Spesielt siden det ser ut til at våren begynner å gjøre seg mer og mer gjeldende her på vestlandet!! 

'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125