Fusking !!!!
Fusking !!!!
Trenger hjelp igjen....... Var nettopp ute aa prove kjorte Honda Shadow'n som jeg har fikset opp i vinter. Sykkelen startet greit, og gikk greit til aa begynne med. Men saa begynte den aa fuske, smell fra potta, daarlig drag osv osv. Problemene er ikke hele tiden, kommer og gaar. Hva han dette vaere ? Har skiftet plugger, bensin slanger, bensin filter, luftfilter i vinter. Sykkel : Honda Shadow VT700 1984 modell.
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Rensa forgasseren?

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Det kan være så enkelt at choken ligger på slik at motoren får feit blanding. Da vil den starte fint og gå greit helt til den er varm. Da blir blandingen for feit, og motoren vil fuske og vise "kvelningstendenser".
Hvis du kjører den til den begynner å fuske, og så stopper og skrur ut en plugg, vil du få en indikasjon om denne feilen. Er pluggen full av sot går motoren med for feit blanding.
Lykke til.
Hvis du kjører den til den begynner å fuske, og så stopper og skrur ut en plugg, vil du få en indikasjon om denne feilen. Er pluggen full av sot går motoren med for feit blanding.
Lykke til.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Jeg ville gått over alt jeg hadde skrudd på først. Når man har mekket og ting ikke virker etterpå er oddsen stor for at man har forårsaket problemet selv.
Siden problemet er periodisk ville jeg sett på pluggledninger og hetter. Ikke uvanlig at det er dårlig kontakt mellom ledning og hette. Spesielt etter at noen har dradd i de
Uansett tilnærmet umulig å diagnosere sånnt over et forum. Finner du ikke ut av det så få noen kyndige til å se på det. Sparer deg fort for mye skriving her =)
Siden problemet er periodisk ville jeg sett på pluggledninger og hetter. Ikke uvanlig at det er dårlig kontakt mellom ledning og hette. Spesielt etter at noen har dradd i de

Uansett tilnærmet umulig å diagnosere sånnt over et forum. Finner du ikke ut av det så få noen kyndige til å se på det. Sparer deg fort for mye skriving her =)