Hei!
Bare lurer på en ting, er noen som mener Kawasaki har så mye dyrere deler enn f.eks Honda. Er dette tilfelle?
Har Kawasaki dyrere deler enn Honda?
- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Har Kawasaki dyrere deler enn Honda?
Last edited by Magnalf on 26 Mar 2006 17:29, edited 2 times in total.
Tror ikke man kan si at et merke er dyrere enn et annet generelt (Sålenge vi snakker om Yamaha, Suzuki, Kawa eller Honda). Kan vel driste oss til å si at Italienske er noe dyrere i deler og innkjøp =)
Når det gjelder valget mellom 6R og 600F håper jeg du vektlegger andre ting enn deleprisene, da dette er vidt forskjellige sykler. Spørs litt på årsmodell, men 600F (uten sport) er en relativt touringinspirert maskin, mens 6R er mer kompromissløs racer.
Når det gjelder valget mellom 6R og 600F håper jeg du vektlegger andre ting enn deleprisene, da dette er vidt forskjellige sykler. Spørs litt på årsmodell, men 600F (uten sport) er en relativt touringinspirert maskin, mens 6R er mer kompromissløs racer.
Det var en liste over priser på slitedeler og slike ting som lett går i stykker ved velt til litersyklene til de fire store japanske i marsutgaven av Bike. Totalt sett synes jeg Kawasaki så ut til å være dyrest, og Honda billigst, men på noen ting var Honda dyrest også, så det kommer ganske mye an på hva man må skifte. Det er selvsagt andre priser på deler til andre modeller, og da kan et annet merke bli billigst.
V4 fun
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Tjaaaæææh....... Jo,de er det. Men det vel sånn med fler enn meg,at vi syns det er verdt det.Keihin wrote:Tror ikke man kan si at et merke er dyrere enn et annet generelt (Sålenge vi snakker om Yamaha, Suzuki, Kawa eller Honda). Kan vel driste oss til å si at Italienske er noe dyrere i deler og innkjøp =)
.

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Har sett på både 600F og 600Fsi (sport). Er det stor forskjell på disse?Keihin wrote:Tror ikke man kan si at et merke er dyrere enn et annet generelt (Sålenge vi snakker om Yamaha, Suzuki, Kawa eller Honda). Kan vel driste oss til å si at Italienske er noe dyrere i deler og innkjøp =)