Humor

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Desmo er sikkert helt ram der 8)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Er denne postet enda da?

http://www.nesteklikk.no/20051124/73470.html


Kul sak!
Death Is The Road To Awe.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Enda en sånn skremmesak ? :roll:
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Blir du skremt av den der er det noe galt med nervene dine.. :lol:

Den får bare hånden din til å, tja.. vibrere?
Death Is The Road To Awe.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har ikke prøvd den, men alltid når det er sånne: Konsentrer deg hardt, slå av alt lys, skru opp lyden, se på prikken i midten og kun den osv osv så kommer det frem et monster og en høy skrikelyd. Er vel ikke rart jeg spør :P :oops:
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Den er ikke farlig, jeg har prøvd den selv. :)
Det er ikke en skremmer.
Death Is The Road To Awe.
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Virus

Post by FemIce »

User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Shortybebeh wrote:Er denne postet enda da?

http://www.nesteklikk.no/20051124/73470.html


Kul sak!
Guffent da! Ble svimmel mens jeg så på skjermen og etterpå ble jeg dårlig av å se på hånda mi :lol: Sprøtt...
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

ordspråk

Post by FemIce »

Siden sjefen later som om jeg har høy lønn,
later jeg som om jeg har mye å gjøre !
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Post by lassie »

User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Fy faen for en dum kjerring. Fikk selv lyst til å rive av huet hennes, og det skjønner jeg veldig godt at han hadde også. ](*,)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Er det virkelig mulig??!! :shock:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Den er inni. Er det foran eller bak ? Den er inni. Er det foran eller bak ? Den er inni. Er det foran eller bak ? :smt102
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

Begynner å bli litt gammel men like morsom....


Kjell Magne Bondevik reiser til Washington for å ha et møte med George Bush. Etter å ha spist en bedre middag sier Bush :

"Well Kjell, I dont't know what you think of the members of your Cabinet, but mine are all bright and brilliant."

"How do you know?" Spør Kjell Magne.

"Oh well, it's simple", sier Bush. "They all have to take special tests before they can be a minister. Wait a second". Han vinker på Colin Powell og sier til ham: "Tell me Colin, who is the child of your father and of your mother who is not your brother and is not your sister?" Ah, that's simple Mr. President", sier Colin, "it is me!" "Well done Colin," sier Bush og Kjell Magne er MEGET imponert!

Etter at samtalene er fullført reiser Kjell Magne tilbake til Oslo igjen. På flyet hjemover ble han sittende å tenke på intelligensnivået til de øvrige ministrene i regjeringen. Tilbake på kontoret ringer han til Sponheim og ber ham om å komme inn til seg. Sponheim gjør som sjefen sier og kommer med en gang. "Lars, si meg, hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" Sponheim tenker og tenker uten å finne svaret. "Den var ikke grei! Kan jeg få lov til å tenke litt mer på den?" Kjell Magne ønsker å være litt grei med Sponheim så han sier "Ja, det er greit. Du får 24 timer!"

Sponheim går tilbake til kontoret sitt mens han tenker så det knaker. Etter å ha grublet en liten stund kaller han sammen staben sin, og legger problemstillingen frem for dem. Men ingen i staben kan komme med noen løsning. Etter 20 timer av 24-timers fristen har Sponheim fortsatt ikke kommet opp med noen løsning. Han begynner nå å bli svært bekymret, for han skjønner at denne testen kan bety et være eller ikke være for han i regjeringen og han har bare 4 timer igjen til å finne løsningen.

Plutselig får han en lys ide: "Jeg spør Per-Kristian Foss! Han er en ordentlig smarting, kanskje han vet svaret!" Sponheim skynder seg over til finansdepartementet og inn på kontoret til Foss.

"Per-Kristian du må hjelpe meg", sier han. "Bondevik har gitt meg en vanskelig oppgave, og jeg tror det står om plassen min i regjeringen." "Hva er problemet da?" spør Foss. "Nå skal du høre", sier Sponheim. "Hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" "Det er enkelt", sier Foss. "Det er meg!" "Ja, selvsagt!", sier Sponheim og løper tilbake til Statsministerens kontor.

"Kjell Magne, nå har jeg svaret! Det er Per-Kristian Foss!" Kjell Magne ser opp på Sponheim med et litt sørgelig blikk. "Det var synd Lars, men svaret er galt. Riktig svar skal være Colin Powell".

:smt081
Post Reply