Her har det vært mulig og kjøre ca 1 måned faktisk Er allerede mange av mc-kollegaene mine som har hoppet på veien for et par uker siden! Hadde min første tur nå i helga! Snakker om kick Hvordan står det til i andre deler av landet?
Jeg hadde en tur forrige lørdag, da var det bra med plussgrader og tørre veier i Bergen. Og så hadde jeg en mindre tur i helgen som var, i forbindelse med overlevering av sykkelen til ny eier. Han fikk nok en fin kjørtetur fra Bergen til Haugesund, var bra vær den dagen. Kjøpte forøvrig ny sykkel påfølgende dag, har ikke fått kjørt den ennå pga møkkavær..!
Skikkelig surt Grixer!! Her er det fullstendig snøturrt men det regner og er gode plussgrader Ikke noe herlig og kjøre i surt vær! Blir sikkert bra til helgen, skal kjøre hele helgen
Møter vel en skikkelig massiv sjalusibølge med disse utspillene hehe
Skal prøve få til bilde her Har ikke giddet lest hvordan! tar en spansk en hehe.. Slik ser det ut hos oss Nå er det surt vær, med sol, varmegrader, rett og slett flott vær, er det så mye finere, og vi er bare i mars
Hmm, hadde en link for en tid tilbake hvor man kunne sjekke nettcam fra de aller fleste tettsteder i landet + utland. Noen som har en slik link. Litt artig å følge med
Når du er inne i skrivefeltet, så ser du en del knapper over der. Trykk én gang på Img-knappen, så limer du inn linken til bildet, og så trykker du én gang til på Img-knappen. Skal ikke være noe mellomrom
Blir nok ingen sesongstart på meg før tidligst etter påske. Sannsynligvis ikke før nærmere mai tanker jeg... først må saltet regne bort, all tele i veien skal forsvinne, kommunen skal feie opp strøsand osv.osv.