Forøvrig kan jeg nevne at sesongen antagelig starter i dag. Nå er det 16 varmegrader og sol fra nesten skyfri himmel. All snøen har smeltet, og kommunens feiebiler har jobbet på overtid slik at veiene er tørre og fine og frie for sand og grus. Og som om det ikke var nok, så er det en Statoilstasjon borti gata her som har startet priskrig på bensin. Ligger foreløpig med et avslag på 70 øre literen.
Så nå er det klart for tur.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Jalmar wrote:Forøvrig kan jeg nevne at sesongen antagelig starter i dag. Nå er det 16 varmegrader og sol fra nesten skyfri himmel. All snøen har smeltet, og kommunens feiebiler har jobbet på overtid slik at veiene er tørre og fine og frie for sand og grus. Og som om det ikke var nok, så er det en Statoilstasjon borti gata her som har startet priskrig på bensin. Ligger foreløpig med et avslag på 70 øre literen.
Jalmar wrote:Forøvrig kan jeg nevne at sesongen antagelig starter i dag. Nå er det 16 varmegrader og sol fra nesten skyfri himmel. All snøen har smeltet, og kommunens feiebiler har jobbet på overtid slik at veiene er tørre og fine og frie for sand og grus. Og som om det ikke var nok, så er det en Statoilstasjon borti gata her som har startet priskrig på bensin. Ligger foreløpig med et avslag på 70 øre literen.
j0n wrote:veit..er så sinnsvakt irriterende. Når er sist det har snødd i april ?
Senest i fjor. Og det har også kommet snø i Mai og Juni. Men den har jo ikke blitt liggende, slik som nå. At det snør er ikke det verste. Det er det at det er tele i veiene,slik at asfalten er kald og har lite veigrep,og at det faktisk kan fryse på om natten.