Moped og scooter
Haha Neo... bra sagt.
Jeg vil ikke har et forum for kun scooter. Det har jeg selv og har 450 medlemer.
Jeg mener dere burde følge mc klassene som med de andre forum`s. Fjærn scooter og kaller dette for moppe forum. Hvorfor må en 125cc scooter følger andre regler en de andre type sykkel?
Hva hadde en som eier en aprilla 250 racing sagt hvis denne forum het.
Moppe og Aprilla 250 Racing Forum
Tror nok de hadde også hvert like engansjert som jeg... eller?
Jeg vil ikke har et forum for kun scooter. Det har jeg selv og har 450 medlemer.
Jeg mener dere burde følge mc klassene som med de andre forum`s. Fjærn scooter og kaller dette for moppe forum. Hvorfor må en 125cc scooter følger andre regler en de andre type sykkel?
Nå er nå alt delt opp i forkjellige underforum. Folk med, kan vi kalle det "tung-scooter" kan heller hendvenne seg til mc delen/verkstedet.
Grunnen til at det heter moped og scooter delen er kanskje fordi det er 50cc scooter som er mest vanlig. Når folk hører ordet scooter tenker de aller fleste på moped..
ingen har sagt at de med scootere over 50cc må poste i moped delen.
Grunnen til at det heter moped og scooter delen er kanskje fordi det er 50cc scooter som er mest vanlig. Når folk hører ordet scooter tenker de aller fleste på moped..
ingen har sagt at de med scootere over 50cc må poste i moped delen.
Yamaha Neos -
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Jaja, du må vel ta det opp med winalot eller gixxerman eller noen av de der.fux wrote:
Jeg mener dere burde følge mc klassene som med de andre forum`s. Fjærn scooter og kaller dette for moppe forum. ?
Et helt eget forum for scooter? Er det det du vil ha?
Tror allikevel at 93% av de som er innom har 50ccm scooter.
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
Usaklig det da... men vanligvis så er scootere 50ccm så derfor er det sånn... men kunne jo lagd to takt of firetakt istedenfor da blir alle glade vettøfux wrote:Haha Neo... bra sagt.

- haavard.ha
- haavard.ha
- LinnSurion