okei folkens... elektrisk prroblem på min mito???
okei folkens... elektrisk prroblem på min mito???
mitoen min har ikke snev av strøm på tenninga... dvs. batteriet er fult... men det skjer ingenting når jeg vrir på tenninga... har hatt dette problemet før men da var det bare en kontakt som hadde eiret... det er ikke den nå... er det noen som vet hva det er???
racing de mito og trives med d:P
-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
hadde noe av d samme problemmet med min gamle i d jeg kjøpte den, leverte den inn pga fant ikke ut av d, d viste seg til slutt at en sikring på 15 amper orginalt måtte byttes ut med en på 30 om jeg ikke husker helt feil.
etter vel et halvt år så gikk spenningsregulatoren, så fikk nesten aldri starta den med elstarten, dne gadd jeg ikke bytte,trilla den bare i gang
etter vel et halvt år så gikk spenningsregulatoren, så fikk nesten aldri starta den med elstarten, dne gadd jeg ikke bytte,trilla den bare i gang

-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
fant ut av noe? var foresten http://www.mc-shop.no jeg leverte den inn til,men han som hadde peiling på cagiva slutta for 2 år siden og gikk over til tømrer, men tror han er innom av og til, be om å få snakke med per egil svela,så du nevne om han husker den røde mitoen som kom inn til han som var skada, for han holdt på å styre mange timer før han fant ut av d.
- magnus
- MC: Honda CX500 1978 - under ombygging til cafe racer
Honda PA50 Camino S 1985 - brukssykkel - Location: Trondheim
Skjønner ikke hvorfor det er 15A sikring i mito, ryker jo med en gang du vrir på gassen.Wright wrote:hadde noe av d samme problemmet med min gamle i d jeg kjøpte den, leverte den inn pga fant ikke ut av d, d viste seg til slutt at en sikring på 15 amper orginalt måtte byttes ut med en på 30 om jeg ikke husker helt feil.
Fred ut macere!
Honda CX 500 1978
Honda CX 500 1978