Etter det som ble vist værmelding på NRK1,burde en kanskje ha et sett piggdekk på lur også..... Nedbør! Og her på bygda kan det bli i tilnærmet fast form.Gixxerman wrote:Sammen med de varme klærne
WTF?! Nå snør det igjen!! >:-(
okei da snør der igjen her... fuck det a og jeg som ordna forsikring og shit i dag 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
3 grader her, så sent på kvelden også det er ike værst
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Ja da er jeg tilbake fra "paradiset" det var sannsynlig den beste ferien jeg har vært på - altfor kort - men mye bedre enn ingen ting. Og snøen er stort sett borte så nå er sykkelen tatt ut av vinterdvalen og såvidt prøvekjørt - herlig det også!!NoName wrote:Nei faktisk det mest fornuftige jeg har hørt på leeenge.. God tur, og kom hjem med bilder til oss.
Og Gixx - det var faktisk ikke no` snø i innkjørselen når jeg kom hjem

Jeg lovte deg bilder NN - og her er noen stemningsbilder fra Thailand:
Hotellet sett fra stranden - det med det grønne, runde taket:

Stranden - ikke mye folk nei, - 38 grader i lufta og 26 i vannet:

Dette var det jeg stort sett gjorde.....:

Var på en dagstur til Phi Phi øyene - dette er stranden hvor filmen The Beach ble spilt inn:

Vi var ikke alene rundt Phi Phi øyene...

Sa jeg paradis........

På Monkey Beach regjerer slike som han her - tørste var de også......:

Dette er båten som tok oss ut dit - (3x225 hk!!):

Må jo ha med noe MC bilder - var ikke mange tunge, mest 100 til 125 ccm, men enkelte Honda Steed ca 200 ccm:

Flest av disse her:

Enkelte litt mer "heftige" enn andre:

Noen "kremmere" solgte bensin - på brennvinsflasker- til turister som leide moped.....

Sikkerhet er et ukjent begrep i Thailand også - du ser vel den lille ungen på barnestolen:

Hjemmelaget sidevogn - sveiset sammen av armeringsjern og galvanisert - ble brukt til både varer og passasjerer:

Phuket TukTuk var et artig kjørtøy..:

Håper dere har fått et lite innblikk i hvor flott det er å feriere i Thailand, mat/drikke er billig der også, bare sørg for å ha lenger ferie enn det jeg hadde i påsken!!!
Living is Riding....