Sesongen er i gang

Prat om tung MC.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Først og fremst må han få lappen da :) Jeg venter jeg vettu buddy :wink: God kaffe lager han óg, så om noen er frysepinn i nærheten så bare ta turen innom :lol:
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Er litt spent på om jeg får kjøre med racinganlegget til etter mairunden i år jeg ,ble en god del mer lyd med det ,hihi. :twisted:
Doofy

Post by Doofy »

Norris wrote:Bare lurer,hvorfor må du vise den egentlig :?:
Fordi han jeg kjøpte den av hadde importert sykkelen, men aldri fått vist den... jeg fikk en kompis av meg til å sjekke papirene osv.. en som driver bilforretning med import og slikt.. papirene er ok og jeg må vise den hos biltilsynet før jeg får skiltene... den er jo TUV godkjent så det skal jo egentlig ikke være nødvendig, men slik var det nå en gang...
Doofy
DUCATI "The closest ting to an orgasm"
<<JUST>> Ducati 900SS
Doofy

Post by Doofy »

Gixxerman wrote:Først og fremst må han få lappen da :) Jeg venter jeg vettu buddy :wink: God kaffe lager han óg, så om noen er frysepinn i nærheten så bare ta turen innom :lol:
Men jeg tror ikke at jeg kjører bedre med lappen da...
Doofy
<<JUST>> Ducati 900SS
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Nei, men vi vet at du har iallfall et minimum av kjøreferdigheter når du har lappen
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Doofy

Post by Doofy »

Ragnhild wrote:Nei, men vi vet at du har iallfall et minimum av kjøreferdigheter når du har lappen
Ja .... for det er jo nemlig det førerkort beviset er.. det beviser at du har et minstekravs nivå når det gjelder evne til å føre kjøretøy i den klassen du har fører kort for... Men nå har Jeg klasse B og C fra før av pluss kjørt en del sykkel fra før av, så jeg regner ikke akkurat med at det skal bli noe stort problem... :) Men jeg er ingen verdensmester av den grunn.. jeg har MASSE å lære...
Doofy
<<JUST>> Ducati 900SS
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

:smt023
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skulle egentlig blitt med to karer fra bike-forumet til verdens ende(Tjøme) nå, men selvsagt skal mutter styre og ståke med at: Jammen det er bare påskeaften én gang i året, og da har du å stille opp !

Huff, kjerringer :shock: Så nå sitter jeg bare her og venter på at resten skal komme, mens jeg egentlig mye heller ville ha vært på veien. Dro og møtte de to andre i drammen nå isted, for jeg trodde ikke de hadde fått meldingene mine, og jeg ville ikke at de skulle sitte å vente på meg. De tok det heldigvis ikke så tungt, men syntes det var hyggelig jeg dro å møtte dem hvertfall. Altids en dag i morgo er det vel noe som heter :)
Last edited by Gixxerman on 15 Apr 2006 21:11, edited 1 time in total.
chopperen

Post by chopperen »

kjedelig da gixxer..
jeg er også en av dem som må vente på lappen.. like kjedelig å våkne av sol og fuglekvitter om morningen nå i ferien, og tenke tanken. FINT VÆR! SYKKEL! svarte... :twisted: har ikke lappen..

frister en del å kjøre uten...men blir for dumt å bli tatt 1mnd før eg har den..
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
Flydude
MC: Honda CBR 600F

Post by Flydude »

chopperen wrote:kjedelig da gixxer..
jeg er også en av dem som må vente på lappen.. like kjedelig å våkne av sol og fuglekvitter om morningen nå i ferien, og tenke tanken. FINT VÆR! SYKKEL! svarte... :twisted: har ikke lappen..

frister en del å kjøre uten...men blir for dumt å bli tatt 1mnd før eg har den..
Får håpe du ikke stryker da, så du må vente ENDA en måned :P Neida, går nok bra!
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
chopperen

Post by chopperen »

Flydude wrote:
chopperen wrote:kjedelig da gixxer..

Får håpe du ikke stryker da, så du må vente ENDA en måned :P Neida, går nok bra!
kan fort bli 2mnd med kø osv.. :roll:
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Imorgen skal det regne hele dagen her jeg bor. JIPPI ! :P
lassie
MC: 08 HD Fat bob

Post by lassie »

Ble 30 mil i dag ja. Men det gikk nesten galt, holdt på å få et hagebord i fronten :wink: Å binde fast møblene på hengeren burde være et minimum, søren så fort ting skjer....og så uforsiktige mange folk er.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Forvent det uventede, er nesten regel nummer 1 ute i trafikken.

Ikke stol på noen, knapt deg selv.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg kjørte bak to biler ifjor med gamlebiken, og bilen foran den jeg lå bak, mistet en stor og tung gjenstand hvertfall. Denne traff hvertfall frontruta på bilen foran meg, og den ble knust i filler. Tenk om jeg hadde vært der ! Rett i brystkassa, det hadde vært herlig :shock:

Per idag, så mater jeg på forbi alt av slike kjøretøy: Busser, svære biler jeg ikke får sett forbi, biler med dårlig bundet last etc, trailere osv. Jeg skal ei ligge i blindsonen, og ei heller ligge rett bak.
Et gir ned og jeg er forbi !
Post Reply