Fordi han jeg kjøpte den av hadde importert sykkelen, men aldri fått vist den... jeg fikk en kompis av meg til å sjekke papirene osv.. en som driver bilforretning med import og slikt.. papirene er ok og jeg må vise den hos biltilsynet før jeg får skiltene... den er jo TUV godkjent så det skal jo egentlig ikke være nødvendig, men slik var det nå en gang...Norris wrote:Bare lurer,hvorfor må du vise den egentlig
Ja .... for det er jo nemlig det førerkort beviset er.. det beviser at du har et minstekravs nivå når det gjelder evne til å føre kjøretøy i den klassen du har fører kort for... Men nå har Jeg klasse B og C fra før av pluss kjørt en del sykkel fra før av, så jeg regner ikke akkurat med at det skal bli noe stort problem...Ragnhild wrote:Nei, men vi vet at du har iallfall et minimum av kjøreferdigheter når du har lappen
Får håpe du ikke stryker da, så du må vente ENDA en månedchopperen wrote:kjedelig da gixxer..
jeg er også en av dem som må vente på lappen.. like kjedelig å våkne av sol og fuglekvitter om morningen nå i ferien, og tenke tanken. FINT VÆR! SYKKEL! svarte...har ikke lappen..
frister en del å kjøre uten...men blir for dumt å bli tatt 1mnd før eg har den..
kan fort bli 2mnd med kø osv..Flydude wrote:Får håpe du ikke stryker da, så du må vente ENDA en månedchopperen wrote:kjedelig da gixxer..
jeg er også en av dem som må vente på lappen.. like kjedelig å våkne av sol og fuglekvitter om morningen nå i ferien, og tenke tanken. FINT VÆR! SYKKEL! svarte...har ikke lappen..
frister en del å kjøre uten...men blir for dumt å bli tatt 1mnd før eg har den..Neida, går nok bra!