Honda 125CB 2 cyl
Honda 125CB 2 cyl
Honda 125 cb
Har en 83 mod Honda 125 som jeg lurer på å selge for å bytte meg opp noen volum klasser til våren. Sykkelen er i normalt brukskikk og alt fungerer men jeg har ingen aning på hvilken pris jeg kan forlange. Er det noen som kan gi meg et hint over hvor mye en kan forlange for en slik sykkel. To cylindret med el start osv.
Har en 83 mod Honda 125 som jeg lurer på å selge for å bytte meg opp noen volum klasser til våren. Sykkelen er i normalt brukskikk og alt fungerer men jeg har ingen aning på hvilken pris jeg kan forlange. Er det noen som kan gi meg et hint over hvor mye en kan forlange for en slik sykkel. To cylindret med el start osv.
Doggy 002
Re: Honda 125CB 2 cyl
[quote="doggy 002"]Honda 125 cb
Har en 83 mod Honda 125 som jeg lurer på å selge for å bytte meg opp noen volum klasser til våren. Sykkelen er i normalt brukskikk og alt fungerer men jeg har ingen aning på hvilken pris jeg kan forlange. Er det noen som kan gi meg et hint over hvor mye en kan forlange for en slik sykkel. To cylindret med el start osv.[/quote]
tipper på rundt 15k. spørs tilstand på motor osv. sleng ut et bilde av sykkelen.lettere og si noe mer eksakt da!
Har en 83 mod Honda 125 som jeg lurer på å selge for å bytte meg opp noen volum klasser til våren. Sykkelen er i normalt brukskikk og alt fungerer men jeg har ingen aning på hvilken pris jeg kan forlange. Er det noen som kan gi meg et hint over hvor mye en kan forlange for en slik sykkel. To cylindret med el start osv.[/quote]
tipper på rundt 15k. spørs tilstand på motor osv. sleng ut et bilde av sykkelen.lettere og si noe mer eksakt da!
neeh. da skal den være så godt som ubrukt.
en vanlig 95-96 gn 125/rebel går jo for den prisen..
vil si 10 laken minus.. selv om prisen på lettsykler stabilierer seg på 10 -15 000, er denne sykkelen så gammel at den blir veldig tungsolgt. jeg ville aldri kjøpt en lettsykkel som er eldre enn 10 år. bortsett fra om prisen var veldig lav.
vil si 10 laken minus.. selv om prisen på lettsykler stabilierer seg på 10 -15 000, er denne sykkelen så gammel at den blir veldig tungsolgt. jeg ville aldri kjøpt en lettsykkel som er eldre enn 10 år. bortsett fra om prisen var veldig lav.
Nå: Yamaha Dragstar XVS 125
x: Hyosung sense 50ccm (små trimma)
[quote="chopperen"]neeh. da skal den være så godt som ubrukt.
vil si 10 laken minus.. selv om prisen på lettsykler stabilierer seg på 10 -15 000, er denne sykkelen så gammel at den blir veldig tungsolgt. jeg ville aldri kjøpt en lettsykkel som er eldre enn 10 år. bortsett fra om prisen var veldig lav.[/quote]
tull. er den i bra stand ligger syklene på den prisen og oppover.
vil si 10 laken minus.. selv om prisen på lettsykler stabilierer seg på 10 -15 000, er denne sykkelen så gammel at den blir veldig tungsolgt. jeg ville aldri kjøpt en lettsykkel som er eldre enn 10 år. bortsett fra om prisen var veldig lav.[/quote]
tull. er den i bra stand ligger syklene på den prisen og oppover.
[quote="Yngvejos"]CB125 er veldig tungsolgte sykler. Hadde en CB125S (1 sylindra) som var 99% strøken. Denne fikk jeg bare 10500 for.
[/quote]
kjipt. hadde to stk en liten stund jeg også,angrer på at jeg solgte gitt:(
tror ikke jeg kommer til og selge min twin,på en gooo stund, da sku jeg hatt godt for den!

kjipt. hadde to stk en liten stund jeg også,angrer på at jeg solgte gitt:(
tror ikke jeg kommer til og selge min twin,på en gooo stund, da sku jeg hatt godt for den!
dinge?Yngvejos wrote:CB125 er veldig tungsolgte sykler. Hadde en CB125S (1 sylindra) som var 99% strøken. Denne fikk jeg bare 10500 for.
de er tungsolgt. selv om syklene gjerne er verdt mer, får man ikke mer for dem. for 15k kjøper jeg myye heller en 95mod rebel enn en cb. ikke pga cb er en dårlig sykkel eller noe sånt. men pga rebellen er nyere.
[quote="chopperen"][quote="Yngvejos"]CB125 er veldig tungsolgte sykler. Hadde en CB125S (1 sylindra) som var 99% strøken. Denne fikk jeg bare 10500 for.
[/quote]
dinge?
de er tungsolgt. selv om syklene gjerne er verdt mer, får man ikke mer for dem. for 15k kjøper jeg myye heller en 95mod rebel enn en cb. ikke pga cb er en dårlig sykkel eller noe sånt. men pga rebellen er nyere.[/quote]
ja,det vet jeg. rart mine er blitt solgt etter kunn noen få timer på nett men. samme det. alle får ha sine egne meninger om hvilke som er vært hva:)

dinge?
de er tungsolgt. selv om syklene gjerne er verdt mer, får man ikke mer for dem. for 15k kjøper jeg myye heller en 95mod rebel enn en cb. ikke pga cb er en dårlig sykkel eller noe sånt. men pga rebellen er nyere.[/quote]
ja,det vet jeg. rart mine er blitt solgt etter kunn noen få timer på nett men. samme det. alle får ha sine egne meninger om hvilke som er vært hva:)
smaken er som baken.. men blir nok en sm eller naked neste gang.. er lei pussingen allerede..dinge wrote:ja,kan vel regnes som entusiastsykler. men jeg ville hatt en cb fremfor sånn shopper tull:Pchopperen wrote:er vel kanskje entusiast sykler? jeg vet at JEG ikke ville hatt en cb framfor en rebel hvertfall..men vil heller ha en slik som står i garasjen min..
: dragstar
:

[quote="chopperen"][quote="dinge"][quote="chopperen"]er vel kanskje entusiast sykler? jeg vet at JEG ikke ville hatt en cb framfor en rebel hvertfall..
men vil heller ha en slik som står i garasjen min..
: dragstar
:[/quote]
ja,kan vel regnes som entusiastsykler. men jeg ville hatt en cb fremfor sånn shopper tull:P[/quote]
smaken er som baken.. men blir nok en sm eller naked neste gang.. er lei pussingen allerede..
ellers syns jeg det er en grei sykkel..[/quote]
så sant så sant!

ja,kan vel regnes som entusiastsykler. men jeg ville hatt en cb fremfor sånn shopper tull:P[/quote]
smaken er som baken.. men blir nok en sm eller naked neste gang.. er lei pussingen allerede..

så sant så sant!