Jeg var også der
Sånn i tre-fire tida dukket jeg og gubben opp, og da var det en del sykler der.
Men siden jeg ikke aner hvordan noen av dere ser ut så aner jeg ikke om jeg var der samtidig med noen av dere.
Men jeg hang nå rundt ved bordene og skravlet med en tekopp i lanken som jeg pleier
Hvis været holder, så kunne vi jo treffes i morra??
83' VF1100 Custom
2005 Xsara Picasso excl 1.6HDI
2008 Touran 2.0 TDI excl
1988 Chevy Blazer S10 4.3
Båt 1: 17 fot Daycruiser
Båt 2: 22 fot's Skibsplast S670 med V8 og DUOprop
U only live ones.... Use it!
Er ingen grunn til å være redd...
Hvis det går galt, så merker du det. Hvor galt det går merker du også.
It only hurts if you survive... And nobody has survived life yet....Do the math....
Hei.. Gixxer håper du ikke kom for min skyld... jeg ga beskjed... var da på Mc Artikler.. men der var det ikke mye... forresten da har Jeco flyttet.. det fant jeg ut i dag.. en bomtur det....
andre som skal på Grava imorgen.. det blir helt sikkert masse mennesker.. første Onsdagen og værmeldingen sier sol...
Jeg skal prøve å få til en tur i morra ettermiddag/kveld. En kollega av meg har fått seg ny mc, og han ville utover, så jeg slenger meg vel med han tenker jeg.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
noen som skal fra drammens/asker side av oslo til grava i dag?
83' VF1100 Custom
2005 Xsara Picasso excl 1.6HDI
2008 Touran 2.0 TDI excl
1988 Chevy Blazer S10 4.3
Båt 1: 17 fot Daycruiser
Båt 2: 22 fot's Skibsplast S670 med V8 og DUOprop
U only live ones.... Use it!
Er ingen grunn til å være redd...
Hvis det går galt, så merker du det. Hvor galt det går merker du også.
It only hurts if you survive... And nobody has survived life yet....Do the math....
Jeg kom meg aldri til grava i dag. Kruset utover Hurumlandet og igjennom Oslofjordtunellen. Tenkte så å ta en tur rundt Nesodden da motoren plutselig bråstoppet og sykkelen trillet fint inn til siden. Det viste seg at kjedelåsen var borte. Banket på hos en hyggelig man som lot meg parkere sykkelen i garagen hans. Så tok jeg bussen hjem....snufs.
Heldigvis så skjedde det ikke i tunellen. For der er det ikke så trivelig å stå. Hell i uhell..
Cagiva 900 Elefant (Powered by Ducati)
Endelig funnet en MC som er både Ducati og offroaderrrrrrrrrrrrrrr.
Uff Elefant.. det var noe dritt..
Jeg og Adrenaline Junkie kom ditt rundt kl 18.00 .. og traff Gruzzi som hadde allerede blitt kjent med en "jente" på grønn Smart med kran. som går under nicket FemIce (dvs. jenta).. så traff vi på Jalmar når vi skulle reise.. jeg burna ut fra plassen men hadde litt problemer med at få den i andre.. blitt smitta av Odin..