Sesongen er i gang
Jo. å kjøre forbi er greit det, men når tullingen kommer i mot i en sving så er det ikke så mye annet enn bremse man får gjort. Nå hadde ikke jeg kommet til svingen enda, og bordet forsvant ut i grøfta like foran sykkelen. He he, eneste som er bra er at tullingen mangler et bord, for han så ikke at det datt av engang, eller så tørte han ikke stoppe.
Enig banditbiker, forvent det uventede fra alle..
Enig banditbiker, forvent det uventede fra alle..
Her burde bilfører fått seg en smekk...http://www.bt.no/lokalt/bergen/article261046.ece
Ikke lett å gardere seg mot slikt, desverre.
Ikke lett å gardere seg mot slikt, desverre.

-99 Yamaha xj600 Diversion
-78 Moto Morini
-78 Moto Morini
Da har jeg fått skilter på biken min jeg også,har tatt meg en tur litt kald men gud så bra
Kan ikke huske at 600 gikk så bra,iogmed at jeg har vært R1 posør i noen år nå men det var skikkelig moro,mer lett kjørt er den også
og alle som ikke har styre demper må få montert dette fantastiske instrumentet med en gang,har tidligere kjørt uten men dette var noe helt annet,mektig imponert
jaja

Kan ikke huske at 600 gikk så bra,iogmed at jeg har vært R1 posør i noen år nå men det var skikkelig moro,mer lett kjørt er den også

og alle som ikke har styre demper må få montert dette fantastiske instrumentet med en gang,har tidligere kjørt uten men dette var noe helt annet,mektig imponert

2001 vRak6
Jeg veit,yamaha må ta seg sammenGixxerman wrote:Styredemper er originalt på gamle gixxern min. Vet ikke hvor bra den er akkurat, men men. Detaljer
Btw, du var ikke tilfeldigvis innom Fridays igår litt utpå dagen ?

Nei,første turen min i dag

2001 vRak6
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Hadde første kjøretime idag.. det var utrolig gøy... kjørelærer sa, 'Jeg siterer, her var det egentlig ingen ting jeg kunne si noe på, men uansett så må vi igjennom det obligatoriske uansett da, neste gang får vi ta kjeglekjøring og slikt, men uansett så følte jeg meg veldig trygg 'sitat slutt'
Veldig moro når det stod så bra til ...
nå er det nok bare til starten av Mai før jeg har lappen.. weeeeee
Veldig moro når det stod så bra til ...

Doofy
DUCATI "The closest ting to an orgasm"
<<JUST>> Ducati 900SS
<<JUST>> Ducati 900SS
- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Det er morro å høre! Hvor i Vestfold holder du til Doofy?Doofy wrote:Hadde første kjøretime idag.. det var utrolig gøy... kjørelærer sa, 'Jeg siterer, her var det egentlig ingen ting jeg kunne si noe på, men uansett så må vi igjennom det obligatoriske uansett da, neste gang får vi ta kjeglekjøring og slikt, men uansett så følte jeg meg veldig trygg 'sitat slutt'
Veldig moro når det stod så bra til ...nå er det nok bare til starten av Mai før jeg har lappen.. weeeeee

Road Rider c" ,)
Har selv bare 2 obligatoriske sikkerhetskurs igjen før oppkjøring.
Kan jeg si annet enn JEG GLEDER MEG
la det bli mai og muligheter for oppkjøring!!
Lykke til videre med lappen
Kan jeg si annet enn JEG GLEDER MEG

la det bli mai og muligheter for oppkjøring!!
Lykke til videre med lappen
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Som Gixxerman sa.. jeg holder til i Tønsberg området...Magnalf wrote:Det er morro å høre! Hvor i Vestfold holder du til Doofy?Doofy wrote:Hadde første kjøretime idag.. det var utrolig gøy... kjørelærer sa, 'Jeg siterer, her var det egentlig ingen ting jeg kunne si noe på, men uansett så må vi igjennom det obligatoriske uansett da, neste gang får vi ta kjeglekjøring og slikt, men uansett så følte jeg meg veldig trygg 'sitat slutt'
Veldig moro når det stod så bra til ...nå er det nok bare til starten av Mai før jeg har lappen.. weeeeee
Doofy
<<JUST>> Ducati 900SS
<<JUST>> Ducati 900SS