Hva bør gjøres for mer effekt? (RS)
-
Hva bør gjøres for mer effekt? (RS)
Jeg har da en 2001 Aprilia RS, den eg helt EU lovlig utenom uplombert svanehals. det jeg lurer på er hva bør jeg gjøre for å få mer merkbar effekt? CDIen har jeg planer om allerede, men er rave2 eksosventil å anbefale? er den lett å montere selv?
- haavard.ha
effektannleg/Full power anlegg!haavard.ha wrote:Eksosventil er å anbefale, 34mm forgasser, uplombert luftfilter.
Da skal du ikke være så langt fra 34hk.

Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
- haavard.ha
Eksosventil på RS vil gi merkbar effekt ved høyere turtall, da den orginale sperrer for nesten 50% etter hva jeg har hørt. Om noen kan dokumentere dette, er det jo fint. Har en kamerat som skal kjøpe eksosventil til sin RS, har hørt mye godt om ventilen, så løp og kjøp. Men tror prisen er litt høy.
Honda NSR '03
Diverse arbeid utført (a)
Diverse arbeid utført (a)
Kjører du med plombert svane og eksosventil blir det null effekt hvis det var det du lurte på.Trulso wrote:disse eksosventilene, hva er d :oops: ? Hørt at de gir bedre bunndrag, men bli efekten bedre bare med en slik?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Skal tro at det er veldig stort likevel, men hvis du er sikker så tror jeg deg....Wright wrote:mener til 160cc ikke 125,TDK wrote:40mm gasser blir vel litt vilt.... Jeg har hørt at 37mm gasser er for stort...Wright wrote:38-40mm gasser, 160cc polini, carbon reeds, og vacumbox +cdi, ventilen og effektanlegg
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter