Larz1 wrote:Ja, da har dag nr. 2 etter operasjonen gått, og nå gjør det ikke vondt lenger!!
Får håpe du går en smertefri sommer i møte da
Larz1 wrote:Nå gleder jeg meg til jeg får lappen og mc! Tar gjerne en tur til Tyrigrava, hvis folka tar godt i mot en nybegynner da
Er det mange unge der?
Selvfølgelig tar vi godt i mot unge motorsyklister. Det er jo dere som er fremtidens voksne motorsyklister
Det er ikke veldig mange av dere, men det dukker opp noen innimellom.
Og så er det en mopedgjeng som suser innom iblant.
En av dem har en scooter som må betegnes som et rullende stereoanlegg. Under rompa har han basshøytaleren. Morsom sak.
har hatt det samme problemet med tærna jeg og, d e søren meg ikke godt! jeg måtte ikke inn for så mange "oprasjoner" da
får håpe tærna dine er gode fra nå av:P lykke til med lett mc lappen
Ja, så var konfirmasjonen vel overstått.
Men, jeg fikk desverre ikke nok penger til å kjøpe lett-mc, så jeg kjøper en scooter istedenfor.
Man kan jo få det litt morro med en scooter også
Jaja, sykkelen er hvertfall bestilt, og den ser SLIK ut.
Keeway Matrix
Jeg skal ikke skrive her at jeg vet hvordan du føler, for det gjør jeg iallefall ikke... Men uansett så må du stå på, det virker som du tar dette her veldig voksent!
NÅ HAR JEG ENDELIG FÅTT MEG LETT!
Eller, det vil si, den er kjøpt! Får den på mandag, og gleder meg noe helt sinnsykt! Det blei en splitter ny Honda XR125L. Kjøpt meg kjørejakke, kjørebukse, ny hjelm og noe annet, så nå mangler jeg bare sykkelen og en far med A1 lappen og kjøre med!
Can`t waaaait!