Takker for all info! Jeg fikk mange "gode" svar..
Men nå har jeg gjort det

og med godt resultat!
Så om dere vil vite hemmeligheten så er den som følger:
Filtret ligger mellom eksosutgangene fra motor - trangt som fy!! Her MÅ man bruke oljefilterklemme for å få løs (sykt hvor de hadde skrudd det fast..) og den MÅ være med lang arm for oss kvinner uten store biceps

, ellers gode tips er at når mcn er fri for olje (ca 15 min etter at du har skrudd ut bunnskruen) så fyller du olje i det nye filtret slik at motoren ikke trenger å gå uten olje lenge før den får smake på den nye.. Fyll litt og litt og ikke så filteret er "fult" men at det har fått trukket litt olje.. Monter nytt filter (for all del - ikke teit til filteret med tang - da får du

neste gang), på med bunnskruen - fyll på ny olje - å start 1-2 min og la mcn stå en stund, sjekk så olje nivå og etterfyll dersom nødvendig. På min mc (zzr 600) går det nesten 4 liter olje.. Sjekk om det er lekkasje - monter plasten
Å så er det bare å legge ut på tur - å nyt det flotte arbeidet du har utført!!
Husk å skryte hemningsløst over hvor flink du har vært!! Det er mye gøyere å kjøre sykkel når man har fixan sjøl!!
