Hallo dr650-r:
donald1959_11 hat uns informiert, dass für den folgenden Artikel von Ihnen noch keine Zahlung eingegangen ist:
Suzuki GSXR750 GSXR 750 Alternator Generator 1992-1993 (Artikelnummer 4634984272)
Zurzeit haben wir noch keine weiteren Maßnahmen in Bezug auf Ihr Mitgliedskonto ergriffen. Bitte beachten Sie jedoch, dass Sie mit dem Verkäufer einen rechtsverbindlichen Vertrag über den Kauf des Artikels abschließen, wenn Sie bei Angebotsende Höchstbietender sind oder den Artikel sofort kaufen. Sollte diese Unstimmigkeit nicht innerhalb von sieben Tagen nach Erhalt dieser E-Mail beigelegt sein, werden Sie möglicherweise wegen eines nicht bezahlten Artikels verwarnt oder können für diese Transaktion keine Bewertung abgeben.
.
Bitte beachten Sie: Wenn wir bis zum 18. Mai. 2006 keine Antwort erhalten, werden Sie wegen eines nicht bezahlten Artikels verwarnt.
In den meisten Fällen können solche Unstimmigkeiten durch direkte Kommunikation der Handelspartner beigelegt werden. Wir hoffen, dass Sie sich mit dem Verkäufer einvernehmlich einigen können.
Mit freundlichen Grüßen,
eBay
Noen som er gode i tysk her - Oversettelse
Noen som er gode i tysk her - Oversettelse
Trenger sårt hjelp til oversettelse av en mail jeg fikk fra EBAY idag. Registrerte meg først gang på tyske ebay og da får jeg jo selvsagt alt av mail på tysk. Så utrolig teit, men slik er det nå hvertfall:
kun til engelsk med den fra tysk men blir noenlunde forståelig
free-translator
Hello dr650-r:
donald1959_11 informed us that for the following article of you still no payment was received:
Suzuki GSXR750 GSXR 750 Alternator generator 1992-1993 (article number 4634984272)
Zurzeit we seized still no further measures regarding your member account. Please you note however that you lock an obligatory contract with the salesman over the purchase of the article, if you are maximumoffering with offer end or immediately buy the article. If this discrepancy should not be settled within seven days after receipt of this E-Mail, you are not possibly warned because of a not paid article or to know for this transaction an evaluation to deliver.
.
Please you consider: If we up to 18. May. 2006 no answer received, is warned you because of a not paid article.
In most cases such discrepancies can be settled by direct communication of the trade partners. We hope that you can agree with the salesman by agreement.
Yours sincerely,
eBay
free-translator
Hello dr650-r:
donald1959_11 informed us that for the following article of you still no payment was received:
Suzuki GSXR750 GSXR 750 Alternator generator 1992-1993 (article number 4634984272)
Zurzeit we seized still no further measures regarding your member account. Please you note however that you lock an obligatory contract with the salesman over the purchase of the article, if you are maximumoffering with offer end or immediately buy the article. If this discrepancy should not be settled within seven days after receipt of this E-Mail, you are not possibly warned because of a not paid article or to know for this transaction an evaluation to deliver.
.
Please you consider: If we up to 18. May. 2006 no answer received, is warned you because of a not paid article.
In most cases such discrepancies can be settled by direct communication of the trade partners. We hope that you can agree with the salesman by agreement.
Yours sincerely,
eBay
Du trenger bare 1
Ok, takker. Fant ut at idioten av en selger sendte inn til EBAY at han manglet betaling fortsatt fra meg, og jeg har sagt for lengst at jeg ikke skulle ha den generatoren. Han skriver per epost til meg at han manglet å få tilbake penger fra EBAY fordi de hadde trukket sin andel av handelen, og derfor sendte han inn den requesten der. Jeg skrev bare tilbake at det her er hans eget rot, og han selv som må ta opp med EBAY. Dette angår ikke meg da det er han som vil ha penger fra dem. Er ikke måte på hvor stor idiot det går ann å bli
Han skrev til og med tilbake at JEG måtte kontakte EBAY og forklare saken. Her er hva jeg skrev ordrett tilbake:
That's none of my business. That's between you and EBAY, not me. It's called: CLEANING UP YOUR OWN MESS !!!
Etter det har jeg ikke hørt noe

That's none of my business. That's between you and EBAY, not me. It's called: CLEANING UP YOUR OWN MESS !!!
Etter det har jeg ikke hørt noe

- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Nei det var ikke jeg som angret meg, men selger som ikke godtok at jeg brukte Paypal, da min addresse som er knyttet til min bankkonto står som unconfirmed på kontoutskriften til selger. Jeg har handlet med den Paypal kontoen på EBAY mange ganger før, og aldri i livet opplevd at en selger sier nei på dette. Karen hadde fått pengene sine og jeg trodde alt var greit, men plutselig kansellerte han hele greia og refunded penga mine. Da ser ikke jeg på det som at JEG har angret meg. Jeg hadde jo sendt penga, og karen hadde fått de også, men så kansellerte han.Keihin wrote:Vant du en budrunde, og deretter angret deg?
http://pages.ebay.com/help/buy/question ... -item.html
Etter enda litt tull frem og tilbake med div mailer, så sa jeg bare takk for meg, og at jeg ikke gadd og handle med ham.
Til opplysning: Det står på Paypal sine sider at de aller fleste Non US countries IKKE kan få en confirmed addresse, og det syntes jeg er ganske dårlig opplegg. Vil de ha kunder, eller vil de ikke. De mistet nettopp én...
Jeg har opplevd det samme med at jeg ikke får handlet av noen via PayPal at de ikke aksepterer NON US eller internasjonal PayPal kontoer.. og jeg orker ikke at drive med CASHIER'S CHECKS or MONEY ORDER. det blir før mye tull.. og så har jeg ikke confirmed address heller...
fikk du negative feedback?
eller ble alt nullet ut..
fikk du negative feedback?

Du trenger bare 1