Jeg er ganske grønn på dette området, så hadde håpa at noen kanskje kunne svart på noen spørsmål
Jeg har planer om å ta lappen nå, også har jeg lett en del etter sykkel på bruktsider. Problemet er at jeg ikke finner noen som er under 34hk. Eksister ikke dette? er det slik at man må ?omplombere? sykler med større effekt? Hvordan og hvor får jeg i såtilfelle gjort det? Og er det dyrt?
Må regne med rundt 5000 for delene, jobben og papirarbeid. Mellomklasse sykler florerer det av, så du må nok titte litt nøyere Dette er jo et greit sted og starte
Nåja Gixxerman, man kan vel ikke akkurat si at det FLORERER av brukte mellomklassesykler. Jeg følger selv med på autodb og finn (finn mailer meg hver gang noen legger inn en ny mellomklassesykkel), og de få syklene som ligger der er for det meste grovt overpriset. Men de finnes, så for all del, gi ikke opp jakten!
Last edited by inunf on 09 May 2006 23:41, edited 1 time in total.
Etter at du har søkt så scroller du helt nederst på resultatsiden. Der står der "Skal FINN sende deg slike annonser?" og en blå knapp der det står "JA TAKK!"
Nei. Det er ingen cc-begrensning. Du får sykler som Ducati 748, Kawasaki ZXR 750 og Yamaha R1 som mellomklasse. Det er bare det at en sykkel på 600cc har godt over 34 hk, slik at det ikke er så mye vits i å nedplombere en større.
Nå hører det med til historien at disse to syklene er relativt tunge. Skal du kjøre med plomberingene i eller skal du ta dem ut? Uten blomberinger så flytter de seg nok brukbart begge to... men jeg annbefaler deg å kjøpe en som allerede er nedplombert. Da sparer du tid og penger.
planen min er å kjøre med plomberingen i.. For det er jo det som er lovlig
Men, igjen, det er få sykler til salgs som allerede er under 34hk.. Jeg finner værtfall ikke mange, og de jeg finner er så dyre..