Kanskje en tide med litt oppsummering av hva som har skjedd i senere tid...
Jeg ble da selvsagt anmeldt for forholdet. Ikke av idioten, men av politiet. Idioten ble tatt inn på avhør først, husker ingenting. Jeg blir anmeldt og saken henlagt pga bevisets stilling av juristen. Politiet kaller idioten inn på et nytt avhør der han fortsatt ikke kan huske noe...... ( de var sikkert irritert over å ikke få noe på meg...)
H-D sto reg på min kjæreste så det ble hun som måtte anmelde forholdet. Etter det så tok det en stund før jeg ble kalt inn som vitne. Var inne å forklarte meg om forholdet og påpekte hvor viktig det var for meg å få han dømt da jeg mistet 30 % bonus på mc og forsikringen ble 100 % dyrere. Ble utdypende spurt om jeg visste hvordan han hadde fått sine skader slik som : endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven...., men når du prøver å stikke av etter å ha velta min mc så blir du lagt i asfalten med mine nesten 80 kg og holdt fast da......
Forsikringsselskapet mitt, IF, har gjort en kjempejobb og hjulpet meg i saken. Så nå får vi se om han blir dømt og jeg får tilbake mine 30 %....
For hvis ikke så er det bare til å ødelegge alle mc, mopeder og biler dere ser i fylla for dere blir faen meg ikke dømt for det likevel når dere er fulle og blir fersket..... Anarki?

F.T.W.