feilkode 7 og 8 på yamaha r1
Re: feilkode 7 og 8 på yamaha r1
Artig, er det en kjørecomputer på r1 der man har tilgang til feilkoder og slikt som norma bruker? Trodde ikke sånt var så vanlig på MC.nilse wrote:hva er disse feilkodene?
AtW
Mulig, trodde som sagt ikke slik var så vanlig på MC, men det er jo forsåvidt interessant, det gjør det jo enklere for den gjengse mann (ihvertfall om man har såfotware som tolker kodene, kjenner jeg den bransjen rett, så prøver de vel å hindre vanlige folk å få tak i det).Wright wrote:er vel et stikk for å koble til å sjekke feilkoder som d er på biler ?
AtW
Har du sett etter i instruksjonsboken din? Hvis slike ting er ment og fikses av forbruker så er det nok en tabell over de forskjellige feilkodene i instruksjonsboka di.lnilse wrote:hva er disse feilkodene?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
har ikke sykkel sjønner du... men motoren og ledningsenettet er satt i en lotus super seven bil. for å kjøre seven racing serien som går hvert årTDK wrote:Har du sett etter i instruksjonsboken din? Hvis slike ting er ment og fikses av forbruker så er det nok en tabell over de forskjellige feilkodene i instruksjonsboka di.lnilse wrote:hva er disse feilkodene?
Jeg har noen fine filer liggende nederst her som er "must have" for alle R1 eiere =) http://r1.audis6.org/
Edit: leser nå ditt andre innlegg nilse. Mulig du kan finne en "lettere" løsning ut fra koblingsskjemaet i manualen over, men det enkle er å bare plugge i måleren og EXUP servoen i de respektive pluggene. Da slutter den å klage og turtelleren vil fungere normalt.
Edit: leser nå ditt andre innlegg nilse. Mulig du kan finne en "lettere" løsning ut fra koblingsskjemaet i manualen over, men det enkle er å bare plugge i måleren og EXUP servoen i de respektive pluggene. Da slutter den å klage og turtelleren vil fungere normalt.
hvordan får jeg fjernet de da?brap wrote:Hvis det er en '98- og utover med gassere, og med feilkode på turtallet, så er 7 EXUP-feil og 8 er manglende bensinnivå-sensor.
vi har fjernet bensin sensoren såvidt jeg vet.
pågrunn av ny tank
men hv er expu?
har ikke serlig peil på dette

er bare 16 år å da :p
Hvis du har bensinsensoren (sitter inni tanken, men kan plukkes ut), så monter den igjen. Hvis ikke kan muligens de 2 ledningene dit kortsluttes.
Har du EXUP servoen som skal henge bak sylinderrekka med 2 wire på så monter den også igjen, hvis ikke må du nok inn med noe slikt: http://www.jbracing.co.uk/Details.cfm?ProdID=39
Har du EXUP servoen som skal henge bak sylinderrekka med 2 wire på så monter den også igjen, hvis ikke må du nok inn med noe slikt: http://www.jbracing.co.uk/Details.cfm?ProdID=39