Har kjempesans for gamle klassikere, vet ikke helt hvorfor. Kjøreegenskaper er det skralt med etter dagens målestokk. Et pluss er billige forsikringer da, og de har sjel....
må være en racing sykkel, men går med sportstourere som cbr 600F. ikke nødvendigvis masse hester, men litt over 100, og gromm lyd. Årstall er heller ikke noe viktig, sålenge man har muligheter til å bgge om og kose seg, liker en skjlden sykkel med litt sjel
Komfor, utseende, lyd, sittestilling, instrumentpanel (design/brukervennlighet), vindskjerming (på de syklene det skulle være et tema) og hvor passasjervennlige de er...
utsende, komfort, hk/kg ytelse, og sånne esktra detaljer som f.eks oppned dempere.. styre demper etc.. men jeg synes utsende er viktigst, hvis jeg ikke liker det jeg kjører på så kjøre jeg ikke
På moderne sykler sitter man vel bra på de fleste, derfor er det morofaktor og motoreffekt som er viktigst for meg. Må også egne seg for langkjøring. Derfor valgte jeg FJR 1300 framfor BMW 1200. Dette valget gikk på morofaktor.