Bråkete MIG potte
Bråkete MIG potte
Kjører med en MIG potte som bråker noe fælt
, kunne tenkt meg å kunne kjøre uten hørselsvern. Er eneste alternativet å skifte potte ? Og hva anbefales ?

Re: Bråkete MIG potte
mulig demper vatten er sotet igjen så den har blit hard,hat potta på lenge?kan jo prøve og pakke om potta,demper vatt er ikke dyrt,har samme problem selv,har på en micron potte nå og når jeg gir på får jeg dotter i ørasom wrote:Kjører med en MIG potte som bråker noe fælt, kunne tenkt meg å kunne kjøre uten hørselsvern. Er eneste alternativet å skifte potte ? Og hva anbefales ?

04 mod fs650 motard sykkel
er vel 3 pop nagler helt i utløpet på potta som må ut da ja,på potta mi er naglene borret ut og erstatet med skruer.som wrote:Potten har vel stått på i 4 år nå og jeg kjører sykkelen omtrent hele året, så mulig dempevatten er ferdig. Er det popnaglene som må borres ut for å komme til denne vatten ?
04 mod fs650 motard sykkel
Fiksa meg en billig brukt Yoshi potte for kort tid siden, og i starten syntes jeg det var helt sykt mye lyd. Nå syntes jeg det har avtatt, og jeg bare digger lyden. Enten har jeg blitt døv, eller så har lyden faktisk avtatt
Høres litt rart ut at den plutselig avtar i lyd men men. Mitt inntrykk er at den bråker litt mindre hvertfall 

Vil nok tro at det er du som blir vant med lyden. Har opplevd det mange ganger selvGixxerman wrote:Fiksa meg en billig brukt Yoshi potte for kort tid siden, og i starten syntes jeg det var helt sykt mye lyd. Nå syntes jeg det har avtatt, og jeg bare digger lyden. Enten har jeg blitt døv, eller så har lyden faktisk avtattHøres litt rart ut at den plutselig avtar i lyd men men. Mitt inntrykk er at den bråker litt mindre hvertfall

Er det samme som om du alltid grisekjører, så tar du litt pauser og kjører helt normalt en stund, når du så gir på igjen vil det føles kjappere ut en når du grisekjørte hele dagen