Er faktisk ikke nylakkert.. men det er en utrolig effekt i orginallakken! (Er faktisk 3-sjikt med noe perlemor i den...) Øverste bildet er fra ifjor høst (gammelt kamera) og det nederste er fra idag (nytt kamera)..
Tor Erik H. wrote:Er faktisk ikke nylakkert.. men det er en utrolig effekt i orginallakken! (Er faktisk 3-sjikt med noe perlemor i den...) Øverste bildet er fra ifjor høst (gammelt kamera) og det nederste er fra idag (nytt kamera)..
Takk for positive tilbakemeldinger!! hyggelig!
Utrolig forskjell, trodde faktisk den var nylakkert
Men no mens vi først snakker om den, hvor mange hk har du i din?
Ble jo gjort noen modifikasjoner fra 99 mod og utover..
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Tor Erik H. wrote:Den største modifikasjonen som ble gjort, var vel i '01 da de kom med injection og en nye fronten.. Er 110 hk i min..
Den største modifikasjonen ble gjort i '99 da de gikk fra F3 til F4 - aluminiumsramme, opp fra 155 til 180 dekk bak, ny motor, ny design, nye dempere osv. Så i '01 byttet de til FI og doble frontlykter. Ellers ble sykkelen værende helt identisk, noe den fremdeles er i dag
Dreiemoment og HK har vært det samme siden '99, men FI'en responderer merkbart fortere på forespørsel..
Kjøpte min nåværende Kawasaki GPZ900R i vår. Bildet er fra Lærdalstunnelen:
Mye måtte gjøres med den for å få den i orden. Olje- og kjølevannslekkasje fra motor og utslitte dempere er noe av det jeg har brukt mest tid på. Bilder fra en av mekkekveldene:
Men etter noen måneders jobbing er sykkelen nå i meget bra stand!!