Sannelig ble jeg påkjørt i går! Stod i ett kryss å venta på at traffikken skulle stilne litt og hadde en bil foran meg som gjorde det samme. Plutselig fant tullingen ut at "hei, kanskje jeg skal rygge litt uten å se om det er noen bak meg" og det gjorde han. Og der stod jeg. Heldigvis ble det ikke værre skader enn ripete forskjerm..
Moralen er: stol aldri på en bilist!
Bilister..
Re: Bilister..
Er det mulig? Å rygge uten å se seg bakover er jo noe av det dummere du kan gjøre... uff....Blackbird wrote:Sannelig ble jeg påkjørt i går! Stod i ett kryss å venta på at traffikken skulle stilne litt og hadde en bil foran meg som gjorde det samme. Plutselig fant tullingen ut at "hei, kanskje jeg skal rygge litt uten å se om det er noen bak meg" og det gjorde han. Og der stod jeg. Heldigvis ble det ikke værre skader enn ripete forskjerm..
Moralen er: stol aldri på en bilist!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
Sto i en rundkjøring med lånt sykkel og ventet jeg. "Nååå er det klart, nå kjører jeg" tenkte jeg, og plutselig lå jeg og sprelte på asfalten med en stk ZX6R over meg...
Tenkte "Faen, klønet jeg med clutchen eller" og snudde meg. Der stod det jaggu en bil oppå bakhjulet mitt, og ut hoppet det en rasende ytlending som "trodde jai hadde kjort"
Som raskt ble meget spakere da sambo kom for å hjelpe meg med bla å få dradd skjermen og skiltet ut, de delene stod nemlig i spenn på bakdekket. Jadda. Ble dyrt for ham, sykkelen ble nemlig kondemnert...
Tenkte "Faen, klønet jeg med clutchen eller" og snudde meg. Der stod det jaggu en bil oppå bakhjulet mitt, og ut hoppet det en rasende ytlending som "trodde jai hadde kjort"

Som raskt ble meget spakere da sambo kom for å hjelpe meg med bla å få dradd skjermen og skiltet ut, de delene stod nemlig i spenn på bakdekket. Jadda. Ble dyrt for ham, sykkelen ble nemlig kondemnert...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R