I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Desmo wrote:Gatulerer! 748/916/996/998 er svært skånsomme mot øynene, det gjør ikke "vondt" å se på dem.
Takker!Må si meg enig i det Har hatt lyst på en sånn i mange år,og nå var det endelig min tur!Vet du forresten hva som utgjør effektforskjellen på 916 SPS og 996?Det er vel 123hk i 916,og 113 i 996...eller?
Desmo wrote:Gatulerer! 748/916/996/998 er svært skånsomme mot øynene, det gjør ikke "vondt" å se på dem.
Takker!Må si meg enig i det Har hatt lyst på en sånn i mange år,og nå var det endelig min tur!Vet du forresten hva som utgjør effektforskjellen på 916 SPS og 996?Det er vel 123hk i 916,og 113 i 996...eller?
Det oppgis litt forskjellige ytelser for 916SPS, opp til 134 hk på enkelte sider. Men vet du hva? En 916SPS har 996 kubikk. En 996 har 113 hk,akkurat som Monster'en min hadde. Etter montering av karbonpotter med luftfilter som har mindre motstand og annen ECU, og fjærningen av katalysatoren i vinter vet jeg ikke hvor mye hk den har. Det rekker i bøtter og spann for meg. + LYDEN
Yamaha RD 350. 2 sylindra 2takter 1971mod. Skal bli en fin cafe racer dette. Stage 3 effektanlegg, karbonreeds osv. Benket 50hk. Skal monteres elektronisk tenning osv nå. Har ikke funnet ut så mye mer, kjøpte den nettopp! (Skal totalrestaureres)