Hva irriterer deg
Det mest irriterende i verden er telefonselgere!
Men når de er irriterende, hvorfor ikke irritere tilbake?
Jeg selv har ganske dyp stemme for å være 15. Derfor blir jeg alltid tatt for å være faren min(/eller over 18 ) i telefonen.
Når da en telefonselger ringer spør de sjeldent om jeg er over 18....
Så etter en lang tale om det flotte produktet, og en diskusjon om fordeler osv osv, når jeg skal til å bestille. Da slår de til med rutinespørsmålet om jeg er 18. Da er jo svaret NEI. Har hørt litt irriterende sukk i den andre enden da ja....
Jeg er så slem, så slem :smt044
Men når de er irriterende, hvorfor ikke irritere tilbake?
Jeg selv har ganske dyp stemme for å være 15. Derfor blir jeg alltid tatt for å være faren min(/eller over 18 ) i telefonen.
Når da en telefonselger ringer spør de sjeldent om jeg er over 18....
Så etter en lang tale om det flotte produktet, og en diskusjon om fordeler osv osv, når jeg skal til å bestille. Da slår de til med rutinespørsmålet om jeg er 18. Da er jo svaret NEI. Har hørt litt irriterende sukk i den andre enden da ja....
Jeg er så slem, så slem :smt044
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Jeg elsker telefon selgere.. så morsome å kødde med, har holdt dem 10+ min mange ganger også spurt om dem kan selge meg dop 
men akkurat nå irriterer russen meg fy faen jævla idioter som gjør deg våt... i dag løpte jeg fra dem men neste gang gidder jeg ikke å spurte fra russen da blir det faen deng!!

men akkurat nå irriterer russen meg fy faen jævla idioter som gjør deg våt... i dag løpte jeg fra dem men neste gang gidder jeg ikke å spurte fra russen da blir det faen deng!!
Idag kom russen flere og frekkere, ble en del slåsskamper på skolen, jævla drid russ må bare komme å herpe hverdagen greit nok at de spruter vann men da vi sier stop så kan de faen meg stoppe og hvis vi da tar fra vannet også sprute på dem så blir vi nedsatt.. jævla rettferdig verden, også ender det alltid opp med at noen russ for seg en på tryne også flokker russen seg rundt den personen og denger han... dritt russ
- Bånn Gæs
Som oftest kjører jeg sykkel ja, men vi har jo vinter halve året...Cartman wrote:Hehehe... ett av verdens virkelige problemer dette
Hvorfor kjører du ikke sykkelen? Da kan du slippe en braker så ofte du vil, eneste de kanskje merker er vibrasjonen..
Fising i skinnbuksa er vel heller ikke spesielt genialt. UTROLIG hvor lenge sånt kan sitte i......
T'Weed
Torild Skogsholm... bare det å høre stemmen får det til å gå kaldt nedover ryggen min. jeg må bytte kanal hver gang hun viser seg... det samme gjelder også om han Hareide... det er en ekkel liten gutt.. sikker på at hvis jeg møter en av dem på byen gir jeg vedkommende en på kjeften... Hareide er vant til å bli banket opp... skjer vist hver gang han går ut på byen......
Du trenger bare 1
-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
noen som irriterer meg noe
i disse dager er at jeg mista lappen så lenge som jeg gjorde etter at jeg kjørte av veien med bilen, 12 mnd , mens en som ble tatt med promille etter å ha røyka noe krutt fikk igjen lappen sin etter 3 mnd.... så da kunne jeg kjørt med promille 4 ganger.
(noe jeg aldri ville gjort da, men hadde vært kjekkere :p promille og kjøring er noe som ikke hører sammen! )

(noe jeg aldri ville gjort da, men hadde vært kjekkere :p promille og kjøring er noe som ikke hører sammen! )
-
irriterer meg?? jo det skal jeg gladelig si. Jehovas vitne. Nå har de forbanna tullingene komt på døra mi 3 ganger på 2 uker. Neste gang vurderer jeg sterkt og gjøre noe slemt mot de. men hva er spørsmålet. kanskje ti liter vann med såpe og egg og mel osv i hodet fra 3 meters høyde fra varandaen kunne passet. De kan egentlig bare glemme og få meg religiøs 

Honda - The Power Of Dreams
Kjører Honda Shadow 125 ccm
Inviter de inn... Vær litt femi i væremåten...håndhils veldig slapt...coolfantaman wrote:irriterer meg?? jo det skal jeg gladelig si. Jehovas vitne. Nå har de forbanna tullingene komt på døra mi 3 ganger på 2 uker. Neste gang vurderer jeg sterkt og gjøre noe slemt mot de. men hva er spørsmålet. kanskje ti liter vann med såpe og egg og mel osv i hodet fra 3 meters høyde fra varandaen kunne passet. De kan egentlig bare glemme og få meg religiøs
Prat litt med de...kanskje få telefonnummeret til en av de i tilfelle du vil prate... fortrinnsvis hans telefonnummer...
Etter litt småprat om Jehova og paradis, så si at du er så glad for at noen vil invitere deg inn i varmen... da det ikke er så mange som tar imot homofile lengre... Du kan jo liksom ikke bare holde legningen for deg selv heller... du må jo leve som den du er...
Så kan du ta tiden på hvor lang tid det tar før de er ute av døra...
men ikke hold pusten i påvente av at de kommer tilbake...
Send gjerne han karen noen "søte" små meldinger av og til...bare som payback..

Har ikke testa dette(får sjelden/aldri besøk av de), men jeg kjenner ei hvis foreldre er med i Jehova... de er ikke så tolerante ovenfor homofile visst...
Hu er bifil...
-
Griffin wrote:Inviter de inn... Vær litt femi i væremåten...håndhils veldig slapt...coolfantaman wrote:irriterer meg?? jo det skal jeg gladelig si. Jehovas vitne. Nå har de forbanna tullingene komt på døra mi 3 ganger på 2 uker. Neste gang vurderer jeg sterkt og gjøre noe slemt mot de. men hva er spørsmålet. kanskje ti liter vann med såpe og egg og mel osv i hodet fra 3 meters høyde fra varandaen kunne passet. De kan egentlig bare glemme og få meg religiøs
Prat litt med de...kanskje få telefonnummeret til en av de i tilfelle du vil prate... fortrinnsvis hans telefonnummer...
Etter litt småprat om Jehova og paradis, så si at du er så glad for at noen vil invitere deg inn i varmen... da det ikke er så mange som tar imot homofile lengre... Du kan jo liksom ikke bare holde legningen for deg selv heller... du må jo leve som den du er...
Så kan du ta tiden på hvor lang tid det tar før de er ute av døra...
men ikke hold pusten i påvente av at de kommer tilbake...
Send gjerne han karen noen "søte" små meldinger av og til...bare som payback..![]()
Har ikke testa dette(får sjelden/aldri besøk av de), men jeg kjenner ei hvis foreldre er med i Jehova... de er ikke så tolerante ovenfor homofile visst...
Hu er bifil...

Honda - The Power Of Dreams