Jenter på motorsykkel ? :P

Prat om lett MC.
XInsaneX

Jenter på motorsykkel ? :P

Post by XInsaneX »

Jenter på motorsykkel;) Er det noen her som synes jenter er dårligare enn gutter til å kjøre :P ? Gutta sier allti di er best ser dere ;) Og viss ja, koffor?
Cagiva Mito 07 ;) <3
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 08 Nov 2008 10:20, edited 1 time in total.
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Enig der... ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Avhenger mer av kjøretøy enn kjønn :)

De fleste som kjører på scooter kan simpelthen ikke kjøre
De fleste som kjører treg moped presser den maks hele tiden
De fleste som kjører rask moped liker å forbikjøre biler
De fleste som kjører lett-MC er i den tro av at de er dyktigere sjåfører enn alle som kjører moped. De har nesten rett
- Skyt her -
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Haha, så sant så sant ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Eike_Oak wrote:De fleste som kjører på scooter kan simpelthen ikke kjøre
Njaaaa... :wink: :-#
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

De fleste ;)

Finnes unntak for alt :)
- Skyt her -
LinnSurion

Post by LinnSurion »

De i klassen min (bare gutter) mobba meg skikkelig når jeg skulle ha min første kjøretime. Ropte ut i klassen: "Hold dere innendørs i dag! Linn skal ut å kjøre!" og sånn... Men de ga seg fort når det viste seg at jeg ikke var i nærheten av gjennomsnitts timer jenter pleier å ha.
Jeg tror det er mange gutter som små-erter jenter for å kjøre dårlig, men egentlig ikke mener det.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Kriz

Post by Kriz »

Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre :)
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre :)
Interese for motor skaper vanligvis dårligere sjåfører.

Hva tror du er verst? En dame som skal kjøre frem og tilbake til jobb. Eller en mann som skal sjekke hva han får sykkelen opp i etter å ha renset forgasseren ?
- Skyt her -
Kriz

Post by Kriz »

Eike_Oak wrote:
Kriz wrote:Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre :)
Interese for motor skaper vanligvis dårligere sjåfører.

Hva tror du er verst? En dame som skal kjøre frem og tilbake til jobb. Eller en mann som skal sjekke hva han får sykkelen opp i etter å ha renset forgasseren ?
Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?

vedder på at dama får hjullås og fyren ligger på grensa til hjullås
Winalot

Post by Winalot »

Dette har vel mer med kjøreegenskaper/erfaring i motsetning til kjønn....eller hva?
Image
LinnSurion

Post by LinnSurion »

Kriz wrote:Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?

Litt off-topic: Jeg har tatt en nødbrems i 80, det var morro... låste ingen hjul, men var på grensa :D
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112861
Det samme skjedde i slalåmtesten. Ingen av sjåførene greide å navigere bilen gjennom en løype uten assistanse fra elektronikk som hindret overstyring og skrensing. 30 år gamle Simon Chester, Subaru Impreza-eier, spant helt rundt da han forsøkte å styre BMWen gjennom den samme løypa, i samme fart.

Vil gjerne fortelle at "motorsykkelen" på bildet er en RS 50 :)
- Skyt her -
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Ja, det må vere noe sånt... Men eg prøvde for 1. gang sykkelen til typen min...Yamaha tzr 50... må si at eg ikke var så flink da...eg kvelte jo motoren :P men eg er for redd til å ødlegge noe på hans sykkel..han elsker jo sykkelen mer enn meg..
Men eg klarte det på 2. forsøket da ;) Da var eg ganske flink syns eg^^
Men hvem er vel proffisjonelle på 1. forsøket da :P
Cagiva Mito 07 ;) <3
Post Reply