Interese for motor skaper vanligvis dårligere sjåfører.Kriz wrote:Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre
Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?Eike_Oak wrote:Interese for motor skaper vanligvis dårligere sjåfører.Kriz wrote:Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre
Hva tror du er verst? En dame som skal kjøre frem og tilbake til jobb. Eller en mann som skal sjekke hva han får sykkelen opp i etter å ha renset forgasseren ?
Litt off-topic: Jeg har tatt en nødbrems i 80, det var morro... låste ingen hjul, men var på grensaKriz wrote:Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?
vedder på at dama får hjullås og fyren ligger på grensa til hjullås
Kriz wrote:Hvem tror du klarer seg best ved en nødbrems i 100? dame som kjører fram og tilabke på jobb eller en motorintresert fyr ?
vedder på at dama får hjullås og fyren ligger på grensa til hjullås
Det samme skjedde i slalåmtesten. Ingen av sjåførene greide å navigere bilen gjennom en løype uten assistanse fra elektronikk som hindret overstyring og skrensing. 30 år gamle Simon Chester, Subaru Impreza-eier, spant helt rundt da han forsøkte å styre BMWen gjennom den samme løypa, i samme fart.
Ja, det må vere noe sånt... Men eg prøvde for 1. gang sykkelen til typen min...Yamaha tzr 50... må si at eg ikke var så flink da...eg kvelte jo motorenKriz wrote:Tror det har noe med at de fleste gutter er mer motor intreserte enn jenter og derfor kjører de fleste gutter bedre. Men man skal jo ikke generealisere. For det finnes jo motor intresserte jenter også som sikkert er bedre enn de fleste gutta til å kjøre