Aprilia rs125 -06 mod. eller Cagiva Mito??

Prat om lett MC.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

hvilken årsmodell er det?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Den er reg 99mod, men den er totalt overhalt i 2005,

Hva vil det si egentli ;) ?
Cagiva Mito 07 ;) <3
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Tror du bør styre unna en så billig Mito i 2000 modell. De pleier å koste nærmere 40 000. Er garantert noe galt med denne.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Er den fra Karmøy?Men da skal jeg nok kunne finne ut hvem som eier den,og hvordan den er kjørt :wink:
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

XInsaneX wrote:Haha, nsr`en ser veldig liten ut i forhold til andre...er den det og?
Trur eg heller vil ha den..sparer masse penger da + den var døds rå!
Nsr`en er større enn Mitoen,ser hvertfall ut som det når du plasserer den på siden av hverandre
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

TDK wrote:Tror du bør styre unna en så billig Mito i 2000 modell. De pleier å koste nærmere 40 000. Er garantert noe galt med denne.
Var litt i billigste laget i forhold til årsmodell.. Kan være noe mer enn bare småtterier som må fikses..
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Hawken wrote:
TDK wrote:Tror du bør styre unna en så billig Mito i 2000 modell. De pleier å koste nærmere 40 000. Er garantert noe galt med denne.
Var litt i billigste laget i forhold til årsmodell.. Kan være noe mer enn bare småtterier som må fikses..
Ja, va forgassaren.. å batteriet var strøke med...det er det han nevnte vertfall...men det er sikkert mer å..:/
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Tore^NSR wrote:Er den fra Karmøy?Men da skal jeg nok kunne finne ut hvem som eier den,og hvordan den er kjørt :wink:
Ja, det hadde vore bra^^ kansje du kunne sett litt på den for meg å da..? ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Tore^NSR wrote:
XInsaneX wrote:Haha, nsr`en ser veldig liten ut i forhold til andre...er den det og?
Trur eg heller vil ha den..sparer masse penger da + den var døds rå!
Nsr`en er større enn Mitoen,ser hvertfall ut som det når du plasserer den på siden av hverandre
Ok, men da så...for det er ein i Sauda som har nsr, å den ser utroli liten ut, og det er flere og som sier det...men men..
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Dette er det han har skrevet om den..:

Hei,
selger min Cagiva Mito 125. (evt bytte mot cross). Den skal vekk, har ikkje tid til den lengre. Den er reg 99mod, men den er totalt overhalt i 2005, der nye bremser, smiringer i dempere, kulelager, "ny" motor (gått 6500km) ble satt i - der også helt nytt stempel ble satt i den og olje osv ble skiftet på den.. Allså, en totaloverhaling så det holder. Den har vert lite brukt av meg pga eg har hatt lite tid grunnet bla militærtjeneste, så den har ikkje vært startet det siste året. Sist eg husket var det kun et problem med den, det er at forgasseren er feil innstilt, der den gir enten formye bensin i forhold til luft eller noe sånn. Dette er noe eg ikkje har så god peiling på så det er ikkje gjort noe med det, (og batteriet strøk med over vinter). Den selges som den står, eg vil kun kvitte den for eg har ikkje mer tid til å få den til å gå som den skal. Så eg selger den som et billigt lite prosjekt eller som evt en delesykkel (med 100% deler
Cagiva Mito 07 ;) <3
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Jeg har send mail til han om at jeg vil se på sykkelen og prøve den en tur,så får vi se hva han sier :wink:
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Jeg ville IKKE kjøpt sykkel av en fyr med så lite peiling.
- Skyt her -
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Tore^NSR wrote:Jeg har send mail til han om at jeg vil se på sykkelen og prøve den en tur,så får vi se hva han sier :wink:
Jepp, tusen takk :D
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Eike_Oak wrote:Jeg ville IKKE kjøpt sykkel av en fyr med så lite peiling.
Kan jo vere derfor han selger den så billigt da...at han ikke har piling på hvor mye det koster å fikse det å det der...men ikke vet jeg... Men viss Tore^NSR ser på den så ser vi jo hva som skjer...han har jo mer peiling...
Cagiva Mito 07 ;) <3
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Forgassere er ikke det jeg vet mest om da men :lol: Men min sykkel jukset litt når jeg kjøpte den også,det som trengtes var å kjøre driten ut av den bokstavelig talt :D
Post Reply