Baklys med integrert blink

Prat om tung MC.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Baklys med integrert blink

Post by RH racing »

foran på sykkelen har jeg miniblinkers.. forløpig orginale bak.. men sånne baklys med intgrert blink, er disse lovlig? og hva evt sier politiet til disse?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Re: Baklys med integrert blink

Post by ATWindsor »

RH racing wrote:foran på sykkelen har jeg miniblinkers.. forløpig orginale bak.. men sånne baklys med intgrert blink, er disse lovlig? og hva evt sier politiet til disse?
De er ganske irriterende for andre traffikanter ihvertfall, mye vanskligere å legge merke til....

AtW
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det er krav om at blinklysene skal ha X antall cm i mellom. Orker ikke lete i paragrafer nå, men om du selv vil til bunns i saken, så finner du det nok :wink:
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Har ikke blinklys jeg....
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nei, men om du hadde hatt så hadde det blitt som jeg skrev over ;) Har ikke selv heller :)
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

politien har ikke sagt noe til meg, de lå bake meg en stund for noen dager siden, brukte blinklyset fler ganger :twisted:
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

da prøver jeg og koste på meg sånne ;) ser jo så mye bedre ut.. og så lenge jeg skal ha undertrail så forsvinner bakfestene til lyktene bak...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply