Aprilia rs125 -06 mod. eller Cagiva Mito??

Prat om lett MC.
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Ja, men er bare det at jeg ikke vil ha Hinda :P Jeg vil ha Cagiva mito eller Aprilia rs125 06 mod...Er det som er problemet :P Men viss jeg vil ha en av de sykklene så er jeg jo nødt til å jobbe mye uansett..
Cagiva Mito 07 ;) <3
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

XInsaneX wrote:Tore^NSR ? Har du fått tak i han eller^^? :)
Han svarer ikke på mailen,står at han oppgir nummer ved kontakt på mail :roll: Har snakket med "alle" på Karmøy nå,ingen som vet hvem det er eller i heletatt har sett sykkelen :?
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Hmm.. :S Ikke vet jeg....men jeg trur ikke det er så lurt å kjøpe den uansett, den var ALTFOR billig til å vere ein mito! Har bestemt meg for å klare å spare nok penger likevell ;) Men er enda usikker på om jeg vil ha mito eller rs 06... :S Å det irriterer meg sånn! :P
Jeg å kompisen min (som og skal ha lett ;) ) skal male et hus i sommer, å da tjener me ca. 10 000 kvær :D Så trenger jo bare å finne noen sånne jobber da, så tjener jeg jo kansje godt på det ;)
Men ååårgh, hva skal jeg velge?! :S :P
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Har du fått tak i han Tore^NSR?
Cagiva Mito 07 ;) <3
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Nei han svarer ikke på mailen :? Han oppgir jo ikke nummere eller fullt navn så det er ikke så mye å gjøre :?
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

XInsaneX wrote:Hehe :P Nei, har ikke så mye penger nå...har bare 17 000 enda, men viss jeg jobber mye så klarer jeg fint å skaffe 35 - 40 000...men da må jeg jobbe så mye, å det gidder jeg ikke, har andre ting å drive på med på fritiden ;) Å jeg tror jeg skal ha 600ccm når jeg blir gammel nok til det, så da kan jeg heller spare til det, så får jeg en skikkelig rå sykkel da ;) ;) For jeg skal ikke ha bil selv, skal bare ha lappen å den får jeg av foreldrene mine ;)
Ey! Ser ut som at du er på samme plass som jeg var på for ca. 9 måneder siden :P Jeg hadde sååååååååååååååå lyst på lett-MC, og var fast bestemt på at jeg skulle ha det men hadde bare 17 000 og mamma sitt ord på at hun skulle betale lappen for meg. Endte (dessverre?) opp med med moped

Skal btw også ha melltomtung etter mopedtiden min :)
- Skyt her -
XInsaneX

Post by XInsaneX »

Haha, men jeg har jo jobb på en narvesen kiosk å tjener 74 kr timen. Så på 1 år så kan jeg spare ganske mye...kansje opp til 40 000 ;) Må bare jobber hardt ;)
Å jeg ville jo ha moped før, for jeg visste ikke at vi kunne kjøre lett sykler å da :P Så spurte jeg faren min å han bare: - Du må jo ha lett motorsykkel viss du ska ha noe kjøretøy nå! Jeg skal ver med å betale på lappen og på sykkelen jeg ;)
Så jeg ender IKKE opp med moped ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
David <3 Aprilia RS125

Post by David <3 Aprilia RS125 »

cagiva designet er old nå, men kul forde. Det er jo smak og behag da, aprilia er det flere forhandlere til enn cagiva. Jeg ville valgt RS125, men nå har jeg den jo selv så virker kansje som de ter defor jeg sier det men er jo seff ikke det ;)
Now: Aprilia RS125 2006 Modell Black
CDI sperre tatt
2stk 30cm Blå katoder
Bilde: Min Aprilia RS125 2006 Black

X: Aprilia RS125 2003Mod ca.30HK
Post Reply