Mini-skilt

Prat om tung MC.
Post Reply
torstebo

Mini-skilt

Post by torstebo »

Hei!

Jeg leser litt av hvert angående mini-skilt til MC på ulike nettsider, og ringte derfor til Statens Vegvesen. Dama der spurte om mitt reg.nr og sa at jeg kunne ta med det gamle (store) skiltet og få et nytt mini-skilt. Har noen andre gjort det her? Funker det? På andre nettsider sies det at man får samme størrelse. Må bare vite helt sikkert før jeg drar til Statens Vegvesen. Kostet visstnok 200 kr :D

Torstein
Keihin

Post by Keihin »

Nr. 9 her du får: http://www.skiltfabrikken.no/kjennemerker.html

Har selv byttet, og etter litt "småjustering" på det så blir det bra :)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Skiltene på siden det henvises til over her, er de helt vanlige standardskiltene.

Debatten som har gått her, er ang enda mindre skilt...

Jeg hadde et gammelt, og mener jeg fikk nytt ved å levere inn det gamle på skiltfabrikken, uten å måtte få rekvisisjon. Nå er det og gått istykker, og jeg venter på et i posten fra CBP (samme skiltene som LazyBoyz selger) Og de er ikke fullt så lovlige ;)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Og her er et bilde av et lazyboyz-skilt...

Image

Faen da? http://www.lazyboyz.no/Produkter/Brukts ... sp?key=241
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
torstebo

Post by torstebo »

Takk for info. Det er nok ikke de minste skiltene dere har snakket om før jeg var ute etter, selv om det nok er enda mer interessant. Tror jeg holder meg til de lovlige akkurat nå. Ble nemlig stoppet av onkel Politi i dag. Han mente man kun kunne se skiltet mitt fra et helikopter :roll: Har handlet meg universalfeste etter montering av undertray nemlig, og det passet ikke helt. Det skal passe når jeg får mini-skilt da..

Torstein
Post Reply