får ikke oppkjøring
-
får ikke oppkjøring
Jeg får ikke oppkjøring dette året fordi jeg var så domm og drakk øl offentlig, men alle andre vennene mine som drikker og har blitt tatt for ofentli drikking fikk ingenting, bare hellt ut øllet. bad.... fik selvsakt 2500kr i bot også. traff på feil polltijævel
noen andre som har opplevd dette?

Aprilia RS 2001 Nero diablo
Uplombert svanehals
Planer om å kutte CDI'en
Uplombert svanehals
Planer om å kutte CDI'en
- LinnSurion
-
De må vel seg litt tid til det meste, lurer på hvordan det hadde blitt hvis de plutselig stoppet å bruke tid på sånne "småting"Kosh wrote:Det var vel kanskje en som var drittlei av folk som ikke brydde seg om loven, og derfor ville statuere et eksempel. Når politiet ser noe ulovlig kan de ikke bare gå forbi, men de fleste synes sikkert de har bedre ting å ta seg til enn å tømme ut øl og kjøre hjem fulle ungdommer.
- Skyt her -
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
De trenger ikke bruke så mye tid på det om det er få som gjør det. Tipper antallet ungdommer som drikker offentlig har gått ned i det området nå som de vet at de risikerer mer enn å bli kjørt hjem. Hvis ikke er det jo bare å ta noen flere, til de skjønner poenget.Eike_Oak wrote:De må vel seg litt tid til det meste, lurer på hvordan det hadde blitt hvis de plutselig stoppet å bruke tid på sånne "småting"
V4 fun
-
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Min erfaring har vært "Hell ut ølen"... en kompis av meg drakkk øl offentlig og purken ba han helle ut han bare sa "Vent litt skal bare drikke den opp først" også styrta han den ned.. han fikk en liten seriøs prat med purken men ikke noe verre.. møtte nok på feil purk du
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]