Når vi skulle kjøre videre igjen måtte jeg ABSOLUTT holde følge med han andre fyren, hvilket gikk greit i ca. en halv km. Då kom det en veldig høylydt "rasling" fra motoren. Så jeg trykket inn clutchen og kjørte inn på veiskulderen. Så sto vi der, 4km hjemmefra med en motor som ikke ville gjøre så mye som en halv omdreining

Sto der i kanskje 15 minutter for å sjekke om sykkelen bare trengte å kjøle seg ned, tilslutt fant vi ut vi bare kunne glemme det og jeg ringte til min far og ba han om å komme ned og hente meg og sykkelen, han kom. Og vi trilte sykkelen oppå tilhengeren og kjørte hjem (jeg med hjertet i halsen, grunnet det som etter min mening var dårlig stropping av sykkelen)
Vel hjemme skrudde vi av sylinderen for å sjekke hva som var gale, først så vi 2 pittesmå metalbiter som lå oppå stempelet, men toppen på både sylinder og stempel var helt fin, så vi tok av eksoanlegget og sylinderen også, der var det litt av ett syn som møtte oss, for å si det mildt

Anywayz..... Jeg bestillt ny trim, regner med å få en toppfart på 130-140 med denne

1 x Bidalot Racing Replica - Minarelli AM6 () = 2,490.00Kr
1 x Bidalot Mettre - Aprilia RS/Yamaha TZR m.fl () = 1,890.00Kr
1 x Metrakit Pro Race Veiv - Minarelli AM6 (CG/R10977PRO) = 1,990.00Kr
En del småting vesidenav, pris? 7 500 kr

Har noe fra før, som 21mm dell'orto forgasser, trimcoil og TP clutch
Vil helst ikke han noen slibrige kommentarer fra lett-MC folket, jeg ELSKER mopeden min, og vil _IKKE_ ha lettsykkel