Bestillt trim, noen meninger?

Prat om moped & scooter.
Post Reply
Eike_Oak

Bestillt trim, noen meninger?

Post by Eike_Oak »

Joda, det har seg sånn at jeg og 3 andre skulle kjøre en tur på ca. 3-4 mil, han ene hadde ikke sykkel selv, så han satt på med meg. Halveis på ferden må han andre fyren (Også med RS 50 8) ) innom bensinstasjonen. Mens han fyller på tanken stikker jeg inn, og hører kassadamen rope navnet mitt, kjente hun ikke igjen med det første siden jeg hadde ikke sett personen på mange år, hvilket medførte at vi snakket sammen en stund.
Når vi skulle kjøre videre igjen måtte jeg ABSOLUTT holde følge med han andre fyren, hvilket gikk greit i ca. en halv km. Då kom det en veldig høylydt "rasling" fra motoren. Så jeg trykket inn clutchen og kjørte inn på veiskulderen. Så sto vi der, 4km hjemmefra med en motor som ikke ville gjøre så mye som en halv omdreining :(
Sto der i kanskje 15 minutter for å sjekke om sykkelen bare trengte å kjøle seg ned, tilslutt fant vi ut vi bare kunne glemme det og jeg ringte til min far og ba han om å komme ned og hente meg og sykkelen, han kom. Og vi trilte sykkelen oppå tilhengeren og kjørte hjem (jeg med hjertet i halsen, grunnet det som etter min mening var dårlig stropping av sykkelen)

Vel hjemme skrudde vi av sylinderen for å sjekke hva som var gale, først så vi 2 pittesmå metalbiter som lå oppå stempelet, men toppen på både sylinder og stempel var helt fin, så vi tok av eksoanlegget og sylinderen også, der var det litt av ett syn som møtte oss, for å si det mildt :P Ene kanten på undersiden av stempelet hadde rett og slett KNUKKET AV.

Anywayz..... Jeg bestillt ny trim, regner med å få en toppfart på 130-140 med denne :)

1 x Bidalot Racing Replica - Minarelli AM6 () = 2,490.00Kr

1 x Bidalot Mettre - Aprilia RS/Yamaha TZR m.fl () = 1,890.00Kr

1 x Metrakit Pro Race Veiv - Minarelli AM6 (CG/R10977PRO) = 1,990.00Kr

En del småting vesidenav, pris? 7 500 kr :)

Har noe fra før, som 21mm dell'orto forgasser, trimcoil og TP clutch

Vil helst ikke han noen slibrige kommentarer fra lett-MC folket, jeg ELSKER mopeden min, og vil _IKKE_ ha lettsykkel

Image
Image
Image
- Skyt her -
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Hvordan i huleste kom den biten fra bunnen av stempelet seg OPPÅ stempelet?!? :smt017
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

Kanskje den knakk av, falt inn ved eksos utgangen når stempelet var på vei ned og falt ned på toppen av stempelet ? :D
Tore^NSR

Re: Bestillt trim, noen meninger?

Post by Tore^NSR »

Eike_Oak wrote: Vil helst ikke han noen slibrige kommentarer fra lett-MC folket, jeg ELSKER mopeden min, og vil _IKKE_ ha lettsykkel
Jeg skulle akuratt til å skrive "Få deg en Lett-Mc" :lol: Jeg vet du ville hatt en Lett-Mc viss du kunne fått en :wink: :lol:
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Ironisk nok har jeg avbestilt trimmen og bestemt meg for å kjøpe lett-MC, må bare finne en svart RS125 2002-mod først

Skal være så lik som mulig på mopeden min :P
- Skyt her -
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Hehe...bra du tar til fornuft :wink:
Men hvorfor akkurat 2002 modell?
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Mopeden min er 2002 modell
- Skyt her -
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

spiller det noen rolle da? jo nyere jo bedre ;)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply