Leker med tanken på å bytte ut sykkelen til neste sesong. Vil ha noe som er sprekt/lettkjørt, men samtidig komfortabelt for både fører og passasjer på lengre turer. Alt under 750cc utgår derfor med "skyhøye kneskritt". Tenker å bevege meg inn i prisklassen +- 60.000kr, ikke eldre enn 1993 mod.. Angående effekt, vil jeg helst ha minst 100hk + mva..

Har en 900cc nå, og må si jeg i utgangspunktet ikke er fristet til å gå ned til 750cc. Er så deilig å ha skikkelig trekkraft hele veien fra 3000rpm!
Vurderer sykler som VFR 750/800, GSX1100F og CBR1000F. VFR'en ligger som regel ganske høyt i pris synes jeg, og GSX-F har en litt svær og merkelig utformet baklykt..? Har tenkt mer og mer på CBR1000F, denne må da kunne betegnes som en av de "friskere" i sport-touring klassen med sine 135 gamp? Og Honda-merket borger jo for kvalitet og driftssikkerhet, eller hur? Hvis det er noen som har erfaring med CBR1000F og/eller tilsvarende sportstourere, setter jeg pris på om dere vil noen erfaringer om disse syklene..!