Double Bubble kåpeglass

Prat om tung MC.
Gixxerman

Double Bubble kåpeglass

Post by Gixxerman »

Noen som har peil på hvor jeg får fatt i akkurat dette kåpeglasset ?

Image

Fant bildet på http://www.pyramid-plastics.co.uk og har spurt dem om det samme, men ikke fått noe svar. Må bare ha det for å si det sånn !
jarud

Post by jarud »

Bedre med et "dårlig" svar enn ingen :wink:
http://www.bikerman.no/Nettbutikk/nettbutikk.html
-Jan Erik Arud
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Tjaa, jeg vil ha akkurat det glasset der :-/ Bikermann er vel ikke akkurat rette butikken å henvende seg til da tenker jeg. De selger div ymse vil nå jeg si.
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Bikerman er oppført som forhandler i Norge da....Ellers sender de jo internasjonalt med en leveringstid på 3-4 dager i Europa, så da er det vel bare å bestille direkte?
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
fighter

Post by fighter »

dem har noen fine kåpe glass på denne siden http://www.revlimiterracing.com
laffen

Post by laffen »

Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

For ei som har null peil på MC-kåper og vindskjermer og alt sånt, hva er/betyr double-bubble kåpeglass :?:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

dobbel bobble er racing vindskjerm som bøyer vinden bedre rundt og over den som kjører sykkelen, bedre aerodynamikk, enkelt og greit. Det ser uansett bedre ut i de fleste tilfeller. :wink:
Keihin

Post by Keihin »

Det _betyr_ at den er formet som en bobble med en mindre bobble oppå. Se på bilder så skjønner du tegninga :)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Yeye, bestilte et annet glass da jeg ikke orket å vente. :)

Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, dårlig tilbakemelding. Det har tatt litt tid grunnet dette scenarioet: Bestilte 7. Juli. Det tok et par uker fordi det faktisk måtte bli laget. Så ble det sendt til de jeg bestilte fra, og dette tok noen dager også. Jeg hadde bestilt på et bankkort som jeg i mellomtiden hadde klart å brekke i to fordi det var så gammelt og skjørt. Jeg fikk sperra dette og bestilt nytt. Har fått det nye for lengst men glemte jo det hele selvsagt. Jeg fikk et par mailer fra dem om at de ikke fikk trukket shippingbeløpet grunnet ingen dekning på konto. Hva faen tenkte jeg, det er da vitterlig dekning. Sjekket nettbank, jepp. Dekning der ja, men satt inn 2 lapper for å være 110% sikker i min sak, og beløpet var kun på 39 dollar :lol: Fortsatt fikk jeg mail om at det ikke var dekning på konto. DOH #-o tenkte jeg. Samme kontonummer ja, men ikke samme KORTnummer. :oops: Ok, sendte dem mail om my little mishap, og fikk så mail idag om at beløpet var trukket, og at skjermen er sendt. Venter som en liten unge her. Skal bli deilig å få stæsja opp sykkern litt 8)
rerell

Post by rerell »

I senaste laget kanske, men kåpglaset på första bilden ser ut att vara från Zero Gravity.

Image Image

http://www.zerogravity-racing.com/
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det er det ikke :) Likner ikke heller :)
rerell

Post by rerell »

Nähä. Nej det ser ju ut som att bubblan går längre fram på första bilden. Jaja, skit samma.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Da var det kommet. Eneste jeg ble rimelig forbanna over er at de idiotene hadde klistra to store ADVARSEL-klistremerker på hver side av skjermen, hvor det stod om at det kun måtte vaskes med en fin svamp, lunket vann og en veldig mild såpe. Ok, dro av den ytterst plastfilmen, og under denne hadde de klsitre disse klistremerkene rett på skjermen. Dro dem av, men så og si alt limet ble igjen. Ok, prøvde med lunket vann og litt papir. Ikke nubbtjangs. Så ble det frem med svamp, Zalo og litt varmere vann. Fortsatt så og si umulig. Var en del flekker som satt som faen. Merket allerede at jeg hadde klart å fikse fine riper av all gnukkingen :evil: :smt091
Det stod klart og tydelig at man ikke måtte bruke noe løsemidler eller avfetting for å rengjøre denne skjermen. Da jeg hadde stått og banna og sverta i dusjen og ennå ikke klart å få det av, så ga jeg faen. Jeg hentet Citrus-sprayen og spraya over. Gnei av med litt papir. Det tok sakene med én jævla gang. Thanks alot PUIG !!!!!!!!!!

Yeye, slik ser det ut:

Image
Post Reply