Om du leier sykkel på tur så husk at de har en noe mer "lovløs" kjørekultur enn hva vi er vant med.
Vær også obs på at i varmere strøk "svetter" asfalten, noe som kan gi overraskelser når man minst aner det.
TakkBorg wrote:Gratulerer![]()
Om du leier sykkel på tur så husk at de har en noe mer "lovløs" kjørekultur enn hva vi er vant med.
Vær også obs på at i varmere strøk "svetter" asfalten, noe som kan gi overraskelser når man minst aner det.
Nå er det lenge siden jeg fikk sertifikat.... Hva lærer dere angående køkjøring i dag.demons wrote: Ned mot Holmlia havna vi i kø, og jeg fikk beskjed om å putre forbi køen.. Var egentlig mye vanskeligere enn jeg hadde trodd..
Vet ikke helt hva som er loven, men når det er to felt i samme retning, så pleier folk å kjøre imellom med blinklyset på.. For min del var det ett felt hver vei, og jeg kjørte forbi rett på andre siden av den gule streken når det var ledig imot..Borg wrote: Nå er det lenge siden jeg fikk sertifikat.... Hva lærer dere angående køkjøring i dag.
Hvor mye "godtar" loven før de reagerer![]()
Kjørte du forbi i felt for motgående trafikk eller kjørte du forbi i tofelts samme vei? Er ikke helt kjent i Oslo som du sikkert skjønner