Hva skjer om onkel ser deg ta en stoppie?
- Ole_Kristian
Hva skjer om onkel ser deg ta en stoppie?
Du blir rimelig fort fotgjenger om du blir tatt for bakhjulskjøring..
Men hva om det er forhjulskjøring det er snakk om..?
Noen som vet av erfaring eller har hørt om andre?
Men hva om det er forhjulskjøring det er snakk om..?
Noen som vet av erfaring eller har hørt om andre?
Mvh Ole Kristian
2001 Husaberg FS650e
Make sure there`s petrol in the tank
Try and wear a safetyhelmet
Ride like a complete twat
2001 Husaberg FS650e
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Hva tror du selv?
Tror du det er en paragraf for forhjulet og en for bakhjulet, og i tillegg en for 2 hjul?
"Vegfarende skal ferdes aktpågivende og varsomt så det ikke oppstår fare eller skade, og slik at de som bor eller oppholder seg ved veien ikke unødig blir hindret eller forstyrret".
Dette er grunnregelen for all ferdsel i trafikken og kan beyttes om man kjører på aldri så få eller mange hjul. Kan du ikke ta's på noen annen paragraf, så kan du tas på denne.
Tror du det er en paragraf for forhjulet og en for bakhjulet, og i tillegg en for 2 hjul?
"Vegfarende skal ferdes aktpågivende og varsomt så det ikke oppstår fare eller skade, og slik at de som bor eller oppholder seg ved veien ikke unødig blir hindret eller forstyrret".
Dette er grunnregelen for all ferdsel i trafikken og kan beyttes om man kjører på aldri så få eller mange hjul. Kan du ikke ta's på noen annen paragraf, så kan du tas på denne.
Last edited by Banditbiker on 20 May 2005 22:50, edited 1 time in total.
- Ole_Kristian
Det er det jeg mener og, lettere å snakke seg til en advarsel.. men som Banditbiker sier, treffer man på onkel paragrafrytter ryker du vel for den paragrafen.. men bare for å ha sagt det kriz, Det er mye katt her jeg bor ja 

Last edited by Ole_Kristian on 21 May 2005 00:16, edited 1 time in total.
Mvh Ole Kristian
2001 Husaberg FS650e
2001 Husaberg FS650e
Joda men hvis du kjører 1km på hjulet selv om du fikk den opp ved akselerasjon så kan du jo ikke gjøre det.. selv om du bruker blinklys da du kjører forbi andra bilerPollti wrote:Pollti Paragrafrytter har da litt vett. Du får ikke bot eller tilsnakk for å løfte forhjulet en anelse under aksellerasjon eller for at bakhjulet løfter seg ved en Bjartmar Bråstopp![]()
Det er forskjell på å barbere seg og kutte hue av seg som andre har påpekt.

- Ole_Kristian
jeg ble tatt for det men slapp med en overhøvling fordi jeg sa at jeg ikke var vant med bremsene å det ikke var lenge siden jeg handla den
gidder ikke gjøre det så mye for man tar simmeringene på forgaffelen med det. mye pes for lite morro 

Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...