Mægnalf`s cave =)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Lenge sida jeg har vært her nå, bare vært ute og kjørt 8)

Er det noen her som kjører rundt i Tønsbergområdet? Møter jo en del sykler.

Vet om en som kjører en gul CBR som er her på forumet, har hilst på han et par ganger! :) Han tipsa meg også om det med registerkjedestrammeren som tikka, og det stemte :P

Er en som kjører en CBR med ettermontert Sport-rumpe også. Det er kanskje samme menneske? :P


Ellers så har jeg bare gjort et par småting på sykkelen da..det står et pyramid undertray på den, men den ene pæra var ryki, og de pærene var et helvete å få tak i så jeg satt i dioder istedet ;) Men nå er selve lyktehuset såpass slitent at jeg bestilte hele lykta minus pærene nytt, kosta 250kr. Da får jeg med blanke glass også, så kan jeg velge...heh =P Faen får jeg sikkert aldri bestemt meg
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Japp nå har sykkelen rullet 400 mil siden jeg kjøpte den 9. mai, og det er tid for 12.000km service! Tar dette lang tid? Har IKKE noe lyst til å sette den fra meg flere dager :P
Road Rider c" ,)
Pollti

Post by Pollti »

Magnalf wrote:
Er det noen her som kjører rundt i Tønsbergområdet?
Jada. Sort Pegaso. Men kjører mest i tidsrommet 0630 til 0710 og 1915 til 2000. Lite kjøring i helgene for da er det mest båt det går i her i gården. I sommer er det planlagt Atlanterhavsvei tur og flere turer til Kongsberg området. Hvilket har igjen ført til nøye utmålinger av hvor mange ølflasker som kan stues i toppboksen. :shock: Bandar Bikers er lett kjennelige på moderat fart og god tid og en herlig blanding av forskjellige 2 hjulinger. Vi er ofte å se på veien til Andebu.
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Pollti wrote:
Magnalf wrote:
Er det noen her som kjører rundt i Tønsbergområdet?
Jada. Sort Pegaso. Men kjører mest i tidsrommet 0630 til 0710 og 1915 til 2000. Lite kjøring i helgene for da er det mest båt det går i her i gården. I sommer er det planlagt Atlanterhavsvei tur og flere turer til Kongsberg området. Hvilket har igjen ført til nøye utmålinger av hvor mange ølflasker som kan stues i toppboksen. :shock: Bandar Bikers er lett kjennelige på moderat fart og god tid og en herlig blanding av forskjellige 2 hjulinger. Vi er ofte å se på veien til Andebu.
Hm, jeg bor midt i mellom Sem og Andebu, på høyre side av elva (fra Sem) ved Arnadal kirke der..! Det hender det kommer voldsomt mange sykler på en gang, kanskje det er dere? :D
Road Rider c" ,)
Pollti

Post by Pollti »

Er ikke oss . Vi pleier å være 4 stykker bare.
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Okei =P
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Nye led`s

Post by Magnalf »

Får kanskje de nye lyktene bak i morra da.. :)

Sånn ser de ut: Image

Hadde led`s fra før òg, men det var dårlig kontakt i den ene så jeg bestilte nye, og da hadde denne nye typen akkurat kommet...wohoo
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Vel de kom ikke før i dag da, flaks for Bikerman for ellers hadde jeg kjørt over til Stavanger og henta dem selv hadde de glemt det igjen... :)

Får ta å montere de i morra *gjesp* Skal se om ikke jeg får ordna noe bilder også.

Ser stilige ut i pakka ihvertfall
Road Rider c" ,)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Magnalf wrote: Hm, jeg bor midt i mellom Sem og Andebu, på høyre side av elva (fra Sem) ved Arnadal kirke der..! Det hender det kommer voldsomt mange sykler på en gang, kanskje det er dere? :D
Jeg og Doofy har vel kjørt forbi der ved et par annledninger :) Mulig det gikk litt fort óg :lol:
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Gixxerman wrote:
Magnalf wrote: Hm, jeg bor midt i mellom Sem og Andebu, på høyre side av elva (fra Sem) ved Arnadal kirke der..! Det hender det kommer voldsomt mange sykler på en gang, kanskje det er dere? :D
Jeg og Doofy har vel kjørt forbi der ved et par annledninger :) Mulig det gikk litt fort óg :lol:
Tøft hehe..er ganske morsomt å kjøre fort der, særlig i kværnesvingene, hehe. Men det hender det er radar der så pass på, har vært mer enn vanlig i det siste :shock: Arg
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Fikk montert nå, blei dritfett! Hehe.

Faen at jeg ikke har noe kamera :?

Må få ordna noe

Viste seg i mørket nå at de har "blå" eller "ultra white" om du vil dioder under som virker som skiltlys, så utrolig stilig ut :) Og de røde diodene lyser i "kryss"
Road Rider c" ,)
Post Reply