Skal kjøpe meg pocket bike, og ser at det er mange billige typer på markedet?
Noen som har prøvd disse?`Eller er det bare bøff?
Pocket bike
Skal du kjøpe en til deg selv?
Jeg kjøpte en offroader pocket bike til dattra mi. kr 950 + 125 i frakt
Kjøpte denne på QXL fra "MACCA". Kjøpte vel helst fra dem for alla andre lå høyere i fraktpris. Du har ikke så stor krav når du kjøper en 50 ccm til den prisen. Men, den starter å går, bråker som et uvær (er jo nesten mer lyd i den enn BMW'en :oops: ).
Annonsen sa den skulle tåle opp til 125 kg i personvekt, dette stemmer ikke
Fulgte med en blekke som sa 60 og det stemmer nok bedre. Må vel egentlig si meg fornøyd med kjøpet.
Tror dette er greie begynnersykkeler for unger men om man er voksen bør man kansje betale litt mer for noe bedre kvalitet.
Jeg kjøpte en offroader pocket bike til dattra mi. kr 950 + 125 i frakt

Kjøpte denne på QXL fra "MACCA". Kjøpte vel helst fra dem for alla andre lå høyere i fraktpris. Du har ikke så stor krav når du kjøper en 50 ccm til den prisen. Men, den starter å går, bråker som et uvær (er jo nesten mer lyd i den enn BMW'en :oops: ).
Annonsen sa den skulle tåle opp til 125 kg i personvekt, dette stemmer ikke

Tror dette er greie begynnersykkeler for unger men om man er voksen bør man kansje betale litt mer for noe bedre kvalitet.
han har sånne på izioptGixxerman wrote:Skulle jeg kjøpt noe sånt, hadde jeg kjøpt de som er hakket større, og har 110cc og 15hester. Men tror du jeg husker adressen nå:oops:
Re: Pocket bike
jeg har en sånn som datteren min bruker, men når jeg setter meg på "80kg" så blir den ganske treg. vis du skal ha den minste typen så hadde jeg heller gått for den med vannavkjølig. disse skal vist gå bra.adoniz wrote:Skal kjøpe meg pocket bike, og ser at det er mange billige typer på markedet?
Noen som har prøvd disse?`Eller er det bare bøff?
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1