Pocket bike

Prat om tung MC.
Post Reply
adoniz

Pocket bike

Post by adoniz »

Skal kjøpe meg pocket bike, og ser at det er mange billige typer på markedet?

Noen som har prøvd disse?`Eller er det bare bøff?
Borg
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700

Post by Borg »

Skal du kjøpe en til deg selv?

Jeg kjøpte en offroader pocket bike til dattra mi. kr 950 + 125 i frakt :D

Kjøpte denne på QXL fra "MACCA". Kjøpte vel helst fra dem for alla andre lå høyere i fraktpris. Du har ikke så stor krav når du kjøper en 50 ccm til den prisen. Men, den starter å går, bråker som et uvær (er jo nesten mer lyd i den enn BMW'en :oops: ).

Annonsen sa den skulle tåle opp til 125 kg i personvekt, dette stemmer ikke [-X Fulgte med en blekke som sa 60 og det stemmer nok bedre. Må vel egentlig si meg fornøyd med kjøpet.

Tror dette er greie begynnersykkeler for unger men om man er voksen bør man kansje betale litt mer for noe bedre kvalitet.
fighter

Post by fighter »

hei...jeg kjøpte en 4-hjulig av IZIOPT på qxl for 1700 kr , går som et uvær med meg på :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skulle jeg kjøpt noe sånt, hadde jeg kjøpt de som er hakket større, og har 110cc og 15hester. Men tror du jeg husker adressen nå :roll: :oops:
fighter

Post by fighter »

Gixxerman wrote:Skulle jeg kjøpt noe sånt, hadde jeg kjøpt de som er hakket større, og har 110cc og 15hester. Men tror du jeg husker adressen nå :roll: :oops:
han har sånne på iziopt
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ahh, herlig :D Kult å ha noe sånt man kan leke med i litt snillere hastigheter :)

Image
stiann

Re: Pocket bike

Post by stiann »

adoniz wrote:Skal kjøpe meg pocket bike, og ser at det er mange billige typer på markedet?

Noen som har prøvd disse?`Eller er det bare bøff?
jeg har en sånn som datteren min bruker, men når jeg setter meg på "80kg" så blir den ganske treg. vis du skal ha den minste typen så hadde jeg heller gått for den med vannavkjølig. disse skal vist gå bra.
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
stiann

Post by stiann »

Gixxerman wrote:Ahh, herlig :D Kult å ha noe sånt man kan leke med i litt snillere hastigheter :)

Image
en kompis av meg har en sånn bare at den har mindre hjul disse går veldig bra og er gøy og leke seg med. går på bakhjulet på alle gir
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
Post Reply