Usikker..:S

Prat om lett MC.
Post Reply
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Usikker..:S

Post by XInsaneX »

I`m Back =P Nå er jeg usikker på om jeg skal ha sykkel allikevel.. For jeg får ikke lappen før til neste år.. Å til neste år skal jeg å typen min sannsynligvis fløtte til stavanger, å jeg trenger litt penger til det å han har bil til neste år... Jeg skal jo ha lappen da selfølgelig! ;) Men jeg vet ikke om jeg trenger sykkel...ihvetfall ikke så veldig dyr så dem jeg vil ha..:P men bør jeg kjøpe en nsr eller et eller aent billigt da, eller skal jeg bare drite i det å spare til en kul 600ccm??
Cagiva Mito 07 ;) <3
luringen
Posts: 29
Joined: 07 May 2006 17:19

Post by luringen »

kjøp nsr, men di er ikke så billige da.
men kjøp dej enn nsr som er i god stand å hold den i god stand så får du igjen enn del av d du betalte for den;D
sachs xtc 125 2002 model
fullefekt 28 hk ;P
krjæsja editon.
nå vet ej vertfall at sachs ikke går fra purke bilane(kansje caravellene da) thihi:P
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Ja, var det jeg tenkte på å ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
User avatar
orion
Posts: 652
Joined: 26 Apr 2005 17:09
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02
Location: Nærbø

Post by orion »

hvor gammel er du? viss du har blitt 16 for en stund siden og liker tanken på stor sykkel, så hadde jeg spart pengene på tung lappen og tung sykkel istedet. det kommer du ikke til å angre på den dagen du blir 18. Dog viss du ikke har så lett for å samle isammen penger så hadde jeg valgt den muligheten. har du penger så er det jo bare til å fyre løs på 125lappen og sykkel :smt032
Turbo Dream<3
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Er ikke så dyrt med brukte CBRer og Daelim Roadwiner. Da bruker du bare ca halvparten så mye bensin, noe som blir veldig mye penger med de prisene vi har nå...12,40kr for en liter bensin er helt vanvittig!

Men hvis du fyller 17 før du kommer til å få lappen bør du heller spare pengene til større sykkel. Ingen vits i å "tape" 3-4000kr på å kjøpe en lettsykkel bare for å ha brukt den et år.
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

orion wrote:hvor gammel er du? viss du har blitt 16 for en stund siden og liker tanken på stor sykkel, så hadde jeg spart pengene på tung lappen og tung sykkel istedet. det kommer du ikke til å angre på den dagen du blir 18. Dog viss du ikke har så lett for å samle isammen penger så hadde jeg valgt den muligheten. har du penger så er det jo bare til å fyre løs på 125lappen og sykkel :smt032
Jeg er 15 nå da..Å jeg har jobb på en narvesen kiosk å tjener 74kr timen, så jeg kan tjene penger veldig fort...Er bare usikker på om jeg ikke skal spare noen av pengene til jeg å typen min fløtter ilag...:S Lappen skal jeg ha uansett da.. Men jeg vet ikke om jeg skal bruke så mange penger på sykkelen...For jeg vil ha Aprilia rs -06 eller Cagiva Mito...Men begge er så dyre :S
Cagiva Mito 07 ;) <3
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

XInsaneX wrote:
orion wrote:hvor gammel er du? viss du har blitt 16 for en stund siden og liker tanken på stor sykkel, så hadde jeg spart pengene på tung lappen og tung sykkel istedet. det kommer du ikke til å angre på den dagen du blir 18. Dog viss du ikke har så lett for å samle isammen penger så hadde jeg valgt den muligheten. har du penger så er det jo bare til å fyre løs på 125lappen og sykkel :smt032
Jeg er 15 nå da..Å jeg har jobb på en narvesen kiosk å tjener 74kr timen, så jeg kan tjene penger veldig fort...Er bare usikker på om jeg ikke skal spare noen av pengene til jeg å typen min fløtter ilag...:S Lappen skal jeg ha uansett da.. Men jeg vet ikke om jeg skal bruke så mange penger på sykkelen...For jeg vil ha Aprilia rs -06 eller Cagiva Mito...Men begge er så dyre :S
Nå som jeg skulle trå til og kjøpe lett-MC så trekker du deg? dåååååååårlig

Kjøp i det minste skamtrimma moped da :P
- Skyt her -
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Neida, jeg skal ha Cagiva eller rs likevell ;) :D :D
Hvilken sykkel skal du ha da?
Cagiva Mito 07 ;) <3
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Tenkte på denne litt vertfall, den var NyyyyDeeeli<3 Men vil ha nyere enn 2000 mod da =/ men da blir di så dyre igjen..=/ Denne koster 40 000 da =)
Fin?

Image
Cagiva Mito 07 ;) <3
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

XInsaneX wrote:Neida, jeg skal ha Cagiva eller rs likevell ;) :D :D
Hvilken sykkel skal du ha da?
Blir nok RS125 :)

Vil ha en som er mest mulig lik den jeg har nå, så leter etter en svart en :) :P
- Skyt her -
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

Ok :) jeg liker ikke de gamle modellene til rs jeg..liker ikke lyktene på dem.. :/ Noen er kule da :) Men det er stress å velge hvilken du skal ha..jeg må få noen til å velge for meg sikkert :P haha, naai, men ikke vet jeg..
Cagiva Mito 07 ;) <3
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

XInsaneX wrote:Ok :) jeg liker ikke de gamle modellene til rs jeg..liker ikke lyktene på dem.. :/ Noen er kule da :) Men det er stress å velge hvilken du skal ha..jeg må få noen til å velge for meg sikkert :P haha, naai, men ikke vet jeg..
Lykten på den er litt primitiv...... Liker å kalle den dyrisk. Elsker den lykten, er selve symbolet på RS
- Skyt her -
XInsaneX
Posts: 87
Joined: 07 Jun 2006 22:51

Post by XInsaneX »

ja, hver sin smak ;)
Cagiva Mito 07 ;) <3
Post Reply