Skjennepeken fra onkel i sivil....

Prat om tung MC.
lassie
MC: 08 HD Fat bob

Post by lassie »

Magnalf wrote:
FrodeT wrote:Hadde han flytta seg da han så at jeg kom bak han i høyere fart hadde aldri denne situasjonen oppstått. Derfor framprovoserer han situasjonen når han velger å ikke flytte seg! Det at han er politi er jo uvesentlig i så måte. Jeg hadde jo blitt like provosert om det var en hvilken som helst annen som hadde gjort det. But that`s me...

Men nå har jeg vel skrevet dette så mange ganger at de fleste burde ha fått det med seg... Skal ikke skrive det igjen. Jeg lover.
Er man aggresiv og blir lett provosert, har man ikke noe i trafikken å gjøre.

For å være litt firkanta :)

mvh
Vel, hadde vi luket ut alle de så ville det ikke blitt noe kø inn til jobben :wink:
medic1136
MC: yamaha MT09 SP 2023 model

Post by medic1136 »

Ferox wrote:De største drittsekkene i Norge sprader utvilsomt rundt i blå uniform!
bare det å si noe slikt forteller endel. Seriøsiteten i den uttalleslsen blir like seriøs som om jeg sier at alle de dummeste i norge har den jobben du har, uten at jeg vet noe om hva du jobber med.

Politiet gjør jobben sin på lik linje med deg. Hadde du vært ute for like mange idioter og tullinger som de er hver eneste dag. så kan det nok hende at du også hadde blitt litt agresiv til tider. Ikke at det er riktig at de skal la ting som har skjedd tideligere på dagen gå ut over deg, men de er tross alt bare mennesker.
Last edited by medic1136 on 21 Jul 2006 17:55, edited 1 time in total.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Hrmffffffff
Jeg skrev da vitterlig ikke det
:roll:
medic1136
MC: yamaha MT09 SP 2023 model

Post by medic1136 »

min feil, var ikke du men Ferox som skrev det. har på en eller annen måte klart å kludre det til :oops: har rettet det nå så det ble riktig. beklager bandit
Post Reply