Meld fra til oss om stjålene MC'er.
Meld fra til oss om stjålene MC'er.
Nå har jeg laget en spesiell side på hjemmesiden vår: http://www.rykogreis.com , der du kan kontakte meg på mail, og oppgi spesifikke data på din stjålne MC, og vi skal prøve etter alle evner å få det inn på siden raskt. Har allerede oppklart et tilfelle. Jo flere som veit det, jo bedre.!
Life is short, then you die...
At en sykkel blir stjålet er naturligvis veldig kjedelig for eieren. Det er dermed ikke meningen å spøke for mye med dette, men kan det tenkes at Gixxer har kjørt avsted med sin gamle sykkel ved en ren forglemmelse? Ta en titt på listen over stjålne kjøretøyer så ser dere hva jeg sikter til.
Jeg er forøvrig enig i at tiltaket er meget bra Rotor.
?Ditto wrote:At en sykkel blir stjålet er naturligvis veldig kjedelig for eieren. Det er dermed ikke meningen å spøke for mye med dette, men kan det tenkes at Gixxer har kjørt avsted med sin gamle sykkel ved en ren forglemmelse? Ta en titt på listen over stjålne kjøretøyer så ser dere hva jeg sikter til.

Skulle faktsik til å nevne dette selv!
Jeg ville tatt meg litt ekstra tid til blandt annet å fjærne svart bakgrunn og alle de røde, rosa, spygrønne og gule skriftene
Hold deg til en farge.
Mvh
-Shaft-
Jeg ville tatt meg litt ekstra tid til blandt annet å fjærne svart bakgrunn og alle de røde, rosa, spygrønne og gule skriftene

Hold deg til en farge.
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Nei ... Mine hadde ikke blinkere først og fremst, og var ikke så strøken i finishen. Min hadde forøvrig XH registrering, hvilket er Steinkjer. Forøvrig, hvorfor skulle jeg stjålet tilbake en sykkel jeg ville bli kvitt, og nå har jeg noe mye bedre. Reservedeler ? "MEGET" kompatibeltbandit wrote:Er dette gamlesykkelen dinl?Gixxerman wrote: ?
http://www.rykogreis.com/Stjalt%20gsxr750.htm

Nokken prøvde ta sykkelen min forleden natt. Tur for meg at kjeden var røket... De fikk opp rattlåsen + de fikk av skivelåsen.
Fant mc'en ca 20 meter lengre ned i gaten. Den var nok sikkert blitt slengt fra seg der, når de oppdaget at det ikke fantes noe kjede...
Skadene de påførte, er bagatellmessige. Jeg bannet høyt når kjeden røk, men "det er aldri for gale at det ikke er godt for noe"
Kanske du som starter denne siden, kan skaffe til veie tilbud/info på sånn GPS-mottaker som kan lokalisere mc'en om den "forsvinner"??
Fant mc'en ca 20 meter lengre ned i gaten. Den var nok sikkert blitt slengt fra seg der, når de oppdaget at det ikke fantes noe kjede...

Skadene de påførte, er bagatellmessige. Jeg bannet høyt når kjeden røk, men "det er aldri for gale at det ikke er godt for noe"

Kanske du som starter denne siden, kan skaffe til veie tilbud/info på sånn GPS-mottaker som kan lokalisere mc'en om den "forsvinner"??
Ta en tur på denne siden. Der finner du noe info om sporing av kjøretøyer. http://www.fleetzeek.no/
Life is short, then you die...