Jeg selv har en RS2 som jeg har fjærnet plomberingen på.
Jeg skal da hjelpe han med å fjærne plomeringen osv. men det er jo helt annerledes enn på min. Vi kuttet vekk de 3 skruene som var sveiset fast og tok vekk svanehalsen. Ut av den stakk det et langt rør som var tykt men, inni det røret var det ett annet mindre rør. De som har TZR vet hvordan det ser ut

Skal jeg fjærne sveisinga i enden av det røret som stikker ut og ta ut det innerste røret, eller skal jeg kappe vekk hele det store røret som stikker ut

Har tenkt å bestille 13 drev og 115 dyse til den så vi kan ikke fjærne før vi har fått dysa og vet hvordan vi skal fjærne plomben. Har skrudd den sammen igjen nå og venter på svar fra dere om hvordan den skal taes ut.
Tørr ikke ta å kutte noe før jeg har fått hørt hvordan fra de som vet det.
Ringte lokale forhandleren:
En kamerat av en kamerat har kjøpt TZR i den lokale forhandleren og han fikk fjærnet plomberingen der. Jeg ringte forhandleren og spurte om han visste hvordan man fjernet plomben men, han sa at han ikke visste det og aldri hadde gjordt det før. Idiot sier jeg bare Mad
Skal dra til han og snakke ansikt til ansikt senere hvis vi ikke finner ut hvordan vi skal fjærne den.