Double Bubble kåpeglass

Prat om tung MC.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, ble itte så halvgæli :twisted: Forøvrig var det som natt og dag i forskjell. Helt herlig å kjøre nå :smt026

Image
Image
Image
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Fikk vi jammenmeg ikke et lite selvportrett i samme slengen da gitt :)
Image
User avatar
orion
Posts: 652
Joined: 26 Apr 2005 17:09
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02
Location: Nærbø

Post by orion »

visst fasan, det så drit kanonas ut! fikk ett skikkeligt "Bad boy toy" look på sykkelen din nå! drit fett! :smt066
Last edited by orion on 02 Aug 2006 23:33, edited 1 time in total.
Turbo Dream<3
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Endelig noen som setter pris på sånt 8)
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

Blei bra det der, får liksom eit intrykk av at den er meir frammpå, vill meir og er agresiv! :wink:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

merker du stor forskjell på dubble kontra orgianlt eller?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

STOR forskjell, på min skjerm vel og merke. Skal jo sies at disse kommer i alle former og fasonger så jeg skal ikke uttale meg om andre. Vil bare anbefale en litt høy én, ála den jeg har om du kjører sportsykkel. Prøvde jo litt rask kjøring også i oppreist stilling, og det var herlig. Blir som om man plutselig sitter noen hakk lengre bak, og litt lavere uten at du gjør det. Merkelig overgang hehe men anbefales på det sterkeste. Beste investeringen jeg har gjort på slikt kjøretøy, og det kosta meg totalt ca.1000kr :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

skal uansett ha mørkere soting på glasset mitt.. så blir nok en sånn da..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Joda
Posts: 143
Joined: 22 May 2006 16:42

Post by Joda »

Nice chicken-strips by the way! hehe
03 GSX-R 1000
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Å få vekk dem på offentlig vei er vel litt å ta i men men, er vel noen som gjør det :) Har kjørt ganske langt ned for offentlig vei å være, men jeg skraper ikke knær på offentlig vei. Har aldri gjort det heller da jeg aldri har kjørt på bane. Men, det kommer nok :)
Joda
Posts: 143
Joined: 22 May 2006 16:42

Post by Joda »

Ingen problem å få vekk så lenge det er tørr og fin asfalt, med gode sikkerhetsmarginer..
03 GSX-R 1000
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Joda wrote:Ingen problem å få vekk så lenge det er tørr og fin asfalt, med gode sikkerhetsmarginer..
Sliter du verkligen framdäcket helt ut till kanten på vanlig väg?
Joda
Posts: 143
Joined: 22 May 2006 16:42

Post by Joda »

Ja. Skal det være problematisk?
03 GSX-R 1000
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Joda wrote:Ja. Skal det være problematisk?
Tufft. Jag har kanter kvar på framdäcken när bakdäcken är slitna helt till kanten, men jag kör ganska långsamt.
Joda
Posts: 143
Joined: 22 May 2006 16:42

Post by Joda »

Joda, må pushe litt ekstra for å gnage vekk forran kontra bak. En pent dosert sving med fin asfalt så skal ikke det være noe problem. Har kjørt mye feitere nedlegg på bane med gatedekk. Så lenge man har temp i gummien går det fint.
03 GSX-R 1000
Post Reply