If har If Tracker, som er en Followit Locator. Den er basert på GPS og GSM, mens Trackguard er basert på radiosender og peiling fra fly og landstasjoner.Boast Rider wrote:Det der høres bra ut!Jeg fikk best tilbud hos IF på r sykkel så jeg håper de har et lignende opplegg...
Hva er avgiften på denne etter det første året?torstebo wrote:Boast Rider: Trackguard i Larvik selger sporingsenhet. Gjensidige selger dem hvis du har forsikring hos dem. Kostet meg kr 3000 foerste aaret. Forsikringen blir kr 1800 biligere. Dermed koster det egentlig bare 1200 foerste aaret. De har 90% oppklaring av tyverier. I tillegg kan du koble alarm opp mot den, og man kan faa sms naar alarm aktiveres.
torstebo wrote:Boast Rider: Trackguard i Larvik selger sporingsenhet. Gjensidige selger dem hvis du har forsikring hos dem. Kostet meg kr 3000 foerste aaret. Forsikringen blir kr 1800 biligere. Dermed koster det egentlig bare 1200 foerste aaret. De har 90% oppklaring av tyverier. I tillegg kan du koble alarm opp mot den, og man kan faa sms naar alarm aktiveres. Hva er avgiften på denne etter det første året?.