Cagiva Mito / Aprillia RS / Honda NSR
Cagiva Mito / Aprillia RS / Honda NSR
Skal ha lett MC, hvem av de anbefaler dere, i forhold til pris/ytelse ? Skal ha brukt..
Honda NSR, Cagiva Mito eller Aprillia RS..
Hvem skal jeg velge?
Hvem skal jeg velge?

- Silhouette
lett MC
vil bare si at det er veldig vanskelig å finne NSR til salgs til en rimelig penge. Jeg var 200 % sikker på at jeg skulle ha NSR fordi det er konge, men endte altså opp med en Aprilia RS125 98 model.
På finn og autoDB er det nesten flere annonser hvor annonsøren ønsker å kjøpe NSR enn det er de som vil selge.
Jeg syntes at Aprilia RS 125 er en veldig bra sykkel, selv om jeg fortsatt ser lengtende etter NSR.
hvis du er som meg; som ikke har sånn kjempe peiling på sykkel og vil ha en fet vanlig R lett sykkel så er nok RS et veldig bra alternativ til en billig penge.
På finn og autoDB er det nesten flere annonser hvor annonsøren ønsker å kjøpe NSR enn det er de som vil selge.
Jeg syntes at Aprilia RS 125 er en veldig bra sykkel, selv om jeg fortsatt ser lengtende etter NSR.
hvis du er som meg; som ikke har sånn kjempe peiling på sykkel og vil ha en fet vanlig R lett sykkel så er nok RS et veldig bra alternativ til en billig penge.
Re: lett MC
Off det er det verste jeg har hørt. IKKE finn på engang å kjøpe RS om du ikke kan å skru, eller har lite peiling på vedlikehold osv. Aprilia trenger maaaasse kjærlighet, kos og pleie. Bytt ut RS med NSR i den setningen der så stemmer det nok. RS er både dyrere, raskere og mer sportslig.Silhouette wrote:hvis du er som meg; som ikke har sånn kjempe peiling på sykkel og vil ha en fet vanlig R lett sykkel så er nok RS et veldig bra alternativ til en billig penge.
Re: lett MC
Nja, dette gjelder vel mer 98 modeller og tidligere... Hvis du kjøper deg en ny RS nå trenger ikke den noe voldsomt med vedlikehold... 98 modellen er jo 8 år gammel nå, så det er jo naturlig at den trenger litt vedlikehold...rc-marcus wrote:Off det er det verste jeg har hørt. IKKE finn på engang å kjøpe RS om du ikke kan å skru, eller har lite peiling på vedlikehold osv. Aprilia trenger maaaasse kjærlighet, kos og pleie. Bytt ut RS med NSR i den setningen der så stemmer det nok. RS er både dyrere, raskere og mer sportslig.Silhouette wrote:hvis du er som meg; som ikke har sånn kjempe peiling på sykkel og vil ha en fet vanlig R lett sykkel så er nok RS et veldig bra alternativ til en billig penge.
Forresten Silhouette, så er RS både raskere, mer sportsslig og i mine øyne tøffere enn NSR. Hvorfor kjøpe NSR da? Hvis du er veldig opptatt av god komfort så er jo kanskje NSR er greit valg, utenom det; Kjøp RS :p
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter